GeForce 2 MX: wanneer?

Pagina: 1
Acties:

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 06:49

MankE NeliZ

Geen matches

Topicstarter
Wanneer zullen de eerste (asus :) ? ) videokaarten gebaseerd op deze chipset verschijnen en wat wordt de verwachte prij$ in Nederland?

Ik was eigenlijk van plan om een tnt2 met video in/out te kopen, maar dit lijkt mij een [i]iets[/i] beter alternatief!

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Verwijderd

Kaarten gebaseerd op de GeForce2 MX chipset zullen vanaf half juli beschikbaar zijn (o.a. bij Elsa) voor ongeveer 266 Euro.

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

120 Dollar en dan 266 Euro?
Damm, gaat lekker zo met die Euro, dat betekent dat ze toch aardig aan de prijs gaan zitten.

Niet op voorraad.

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Begrijp ik dit goed dat we in NL 2 devaluatieproccessen moeten doorlopen?
In de tijd dat we alleen de gulden hadden, kon je dit kaartje al aanschaffen voor 250,- nu iets van 400 à 500?

Niet op voorraad.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 21:00

tweakerbee

dus..?

Hmm...zal wel 266 gulden worden!

anders is het om the :'(

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

266 gulden vinnik wel een goede prijs. Zeker voor wat je krijgt. Als je m overclockt krijg je performance van aan geforce DDR in 16bit, alleen de 32 bits performance valt wat tegen in hogere resoluties(55FPS op 1024x768) maa rdas niet slecht!

thavinny

• MankE NeliZ
  • Laatst online: 23-07 06:49

MankE NeliZ

Geen matches

Topicstarter
De Asus v7100 met video out gaat dus zo'n $189 kosten. Vind ik wel een goede prijs, als je bedenkt hoe overclockbaar hij is :)

Maar nog even iets anders: ik heb nu een p2 300 met 64mb. Zal mijn FPS bij UT significant verbeteren als ik voor die kaart ga en nog 64mb erbij prik?

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Pagina: 1