Toon posts:

welke videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi

Ik ben een goedkope computer aan het bouwen en nu zoek ik een videokaartje tot de 300GLD. Ik wil het gebruiken voor grafische progjes (photoshop) maar ik wil er wel normaal een spel mee kunnen spelen zoals Q3 of UT. Weet iemand een suggestie?

Het moet wel AGP zijn en dit is de rest van het systeem:

AOpen AX6BC Pro Gold
128mb
celly 500
sblive 1024
maxtor 15,3gb hd

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Keuze te over tot 300 gulden.
Ga voor een TNT2 is mijn mening. Mijn ervaringen met een G400 zijn niet spetterend en een Voodoo3 3000 legt hetzelfde op de plank als een TNT2 met een Celly, alleen dan geen 32 bit voorhanden. Als je lagere resoluties in 3d niet erg vindt (800 bij 600) kan je ook de Savage 4 kiezen, of de TNT2 M64.

Verwijderd

check pricewatch, tnt2 139 piek!

Verwijderd

Topicstarter
Die TNT2 is dus een kaart die nog wel ff meekan? Ik heb geen zin als ik die kaart geinstalleerd heb dat ik al gelijk problemen heb met bepaalde progjes?

Ik dacht eerst aan Voodoo3, wat is het verschil met die TNT2?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
je kunt ook gaan denken aan de goedkoopste Geforce's SDR als je je budget maar iets opschroeft:

In de pricewatch al een Elsa ErazorX 32MB voor 349,- gulden.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
je moet de geforce2 MX nemen maar 275,- (119 $) piekjes. en iets sneller als de geforce sdr. moet je nog wel ff wachte tottie hier verkrijgbaar is duurt niet langer dan een maandje denk ik.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Zeker de GeForce2 MX, die is zelfs goed over te klokken, ik denk dat dit een erg goede zet is van NVidia (Oems) de beste prijs/kwal. verhouding.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me kort uitleggen wat het verschil qua games en grafisch tussen de TNT2, Voodoo3 en de GeForce MX (waar staat MX voor en sinds wanneer is Geforce zo goedkoop???)

Verwijderd

Ik heb een viper 770 ultra en die loopt als een zonnetje.

Grtzz,

Wim :)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Waar ziet iemand die GeForce 2 MX voor 275 piek staan??? Lijkt me sterk. Staat niet bij pricewatch. Goedkoopste GeForce daar is de Elsa Erazor X GeForce 32 Mb volgens mij.
Pagina: 1