Mijn vraag
Ik heb sinds vanddaag een hele fijne server draaien. Echter ik heb ook gedigitaliseerde films liggen die voornamelijk eerst op mijn WD Cloud Nas staan stonden en zonder problemen door mijn TV werd afgespeeld.
Nu wil ik dus dat plexmedia zonder zeuren mijn software gaat afdraaien zonder gezeur aan mijn hoofd.......
Nu heb ik netjes toegang gekregen tot de map waar alles geparkeerd staat alleen laat mijn TV dus zien: Geen inhoud om te laten zien.....
Wat doe ik verkeerd????? Ergens moet ik dus een instelling wijzigen om PlexServer gewoon mijn media te laten zien.
Relevante software en hardware die ik gebruik
TV: sony kd-43xe7096
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Heel veel instellingen afgelopen en de supportforum van Plex afgegaan maar vind daar vrij weinig.....
Graag jullie help...
Ik heb sinds vanddaag een hele fijne server draaien. Echter ik heb ook gedigitaliseerde films liggen die voornamelijk eerst op mijn WD Cloud Nas staan stonden en zonder problemen door mijn TV werd afgespeeld.
Nu wil ik dus dat plexmedia zonder zeuren mijn software gaat afdraaien zonder gezeur aan mijn hoofd.......
Nu heb ik netjes toegang gekregen tot de map waar alles geparkeerd staat alleen laat mijn TV dus zien: Geen inhoud om te laten zien.....
Wat doe ik verkeerd????? Ergens moet ik dus een instelling wijzigen om PlexServer gewoon mijn media te laten zien.
Relevante software en hardware die ik gebruik
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,- | € 59,- |
| 1 | ASRock B250M Pro4 | € 73,- | € 73,- |
| 1 | WD Red WD40EFRX, 4TB | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Crucial 4GB | € 40,79 | € 40,79 |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 350W | € 48,95 | € 48,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 399,64 | |
TV: sony kd-43xe7096
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Heel veel instellingen afgelopen en de supportforum van Plex afgegaan maar vind daar vrij weinig.....
Graag jullie help...
spoiler:
zal wel een sjompe instellingen zijn die ergens verborgen staat.....
Johann Sebastian Bach