Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds een week heb ik problemen met mijn huawei p20. Opladen doet hij wel als hij uitstaat maar zodra hij aan staat en ik wil hem opladen dan krijg ik de melding dat ik de telefoon gebruik als een soort powerbank. In de instellingen kan ik niks vinden dat ik iets heb aangepast of hoe ik het kan verhelpen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een officiële huawei oplader

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-08 22:35
Kijk eens bij de ontwikkelaarsinstellingen op je telefoon. (In te schakelen door een aantal keer achter elkaar te klikken op de kernelversie, die kunt vinden onder 'info'.

Ga bij de 'opties voor ontwikkelaars' naar 'USB-configuratie selecter'. Klik hier voor 'alleen opladen' en kijk of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@unreal0 dankjewel voor je reactie. Nee helaas heeft dit ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-08 22:35
Krijg je geen melding in beeld met wat je wilt gaan doen met de usb aansluting? Als ik mijn telefoon aansluit op een apparaat krijg ik de keuze voor 'omgekeerd opladen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja die keuze krijg ik wel maar als ik op alleen opladen klik dan gaat hij gelijk terug naar omgekeerd opladen. heb net mijn telefoon gereset naar fabrieksinstellingen maar ook nu zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds een paar maand !
Helaas nog niet uitgevonden wat er aan te doen is, jij inmiddels misschien wel?

Groetjes,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zerone
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 03-02 20:12
Al eens een andere lader geprobeerd? Er is een tijd geweest dat mijn gsm zeer snel leeg ging tot ik een andere lader nam. Misschien dat het voor jou ook een oplossing bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem. Net een paar dagen, volgens mij lag het aan een update die ik installeerde.

Als je de oplader (de bijgeleverde) er insteekt en dan naar je USB instelling gaat, kan je hem omschakelen naar "alleen opladen".
Dan blijft de USB hier wel op hangen. Koppel je de oplader af, dan schiet het weer terug naar "omgekeerd" opladen.

Dit lijkt een bijna willekeurig probleem te zijn.
M'n zus en schoonbroer hebben op het zelfde moment de P20 pro gekocht en we doen vaak op het zelfde moment de updates; maar zij hebben nergens last van.

Heel vervelend, maar met het bovenstaande hebben we er hopelijk allemaal wat minder last van!

Ander probleem: Ik merk ook sinds deze week dat m'n batterij veel sneller op gaat. Misschien verliest de accu meer duur omdat het denkt dat het een externe oplader is?
Iemand anders hier last van?

Andere problemen horen in een eigen topic. :)

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 26-02-2019 16:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.