Wijziging User Review - [TerrorSource] [Morzun]

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 11:52
Ik heb op een advertentie van TerrorSource gereageerd waarbij hij een Nintendo Switch in een veiling had staan. Zonder er te veel bij na te denken heb ik hier een bod bij geplaatst, echter ben ik in de tussentijd al voorzien van een Nintendo Switch. Daarom heb ik verder Marktplaats en Tweakers niet in de gaten gehouden, ook niet toen hij me een berichtje stuurde dat ik de veiling heb gewonnen.

Was dat netjes van mij? Nee, dat was het niet. Overigens was er geen transactie tussen ons.

Hij heeft daarom een 1-ster rating achtergelaten. Volgens mij is dat niet de bedoeling als er geen transactie plaatsvindt tussen twee partijen.

Daarom verzoek deze weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:23
Om maar even in herhaling te treden met wat ik al over PM hebt gezegd.

Je hebt een bod geplaatst bij een veiling waar duidelijk een eind-datum/tijd bij stond.
Ook gaf je aan dat je op 30 verschillende advertenties had gereageerd, dat had je gedaan "omdat er bijna nooit een reactie was".

Via https://tweakers.net/aanbod/admanager/biedingen/ kan je precies zien op welke advertentie je hebt geboden (als het een veiling was).

Als je ergens op bied of een berichtje stuurt moet je dat zelf in de gaten houden en niet achteraf, nadat de veiling is afgelopen opeens terugtrekken. Niet netjes!

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Veilingen op Tweakers zijn niet bindend, pas na een akkoord via dm/mail/whatever is er sprake van een overeenkomst. Geen overeenkomst = geen beoordeling. De beoordeling is dus verwijderd.

@Dennis de Vries Nu kom je er nog mee weg, maar als je tig biedingen doet hou dan ook bij waar/wat en als je ondertussen voorzien bent laat de verkoper dan ook wat weten en/of verwijderd je bod.

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 22-12-2018 20:03 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.