Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexodus
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 31-10-2022
Hi there!

Ik heb een Samsung 970 Evo 250GB op een Asrock Z370 Killer SLI met een i5-8600K. Als ik dat ga merken, wou ik er zo'n zelfde 970 bij plakken en die 2 in RAID 0 (ja vloeken in de kerk maar dataloss boeit me niet, zou dat al voor gaan komen) draaien. Volgens mijn gedenk, zou dat dan een stuk sneller moeten worden... Toch?

Denk ik juist? Gaat dat? Ik word van die manual niet echt veel wijzer en bij Google-search spreken ze mekaar tegen zoals gewoonlijk...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nee, het wordt er geen klap sneller op. Je haalt nu amper / ooit het uiterste uit een enkele 970; waarom en wanneer denk je dan nog hogere snelheden te gaan bereiken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexodus
MAX3400 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 13:29:
Nee, het wordt er geen klap sneller op. Je haalt nu amper / ooit het uiterste uit een enkele 970; waarom en wanneer denk je dan nog hogere snelheden te gaan bereiken?
Bedankt voor je antwoord. Als ik dat lege slot op die manier had kunnen vullen, was dat een goeie investering geweest imho. Verder had ik de ijdele hoop dat mijn games wellicht sneller zouden laden. Niet dat ik nu wat te mekkeren heb maar het zou mooi geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Rexodus het wordt dan dual nvme en draait alles 2x zo snel.

Nee, heb je niets aan. Zelfs kun je je afvragen of met jou gebruik wel nodig is, of m.2 sata ssd

[ Voor 1% gewijzigd door Hackus op 22-12-2018 13:51 . Reden: Sata ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexodus
De laadtijden van bv GTA5 'halveren' zou niemand erg vinden natuurlijk. Maar nodig is het zeker niet nee.

Bedankt voor de antwoorden! Het is me volledig duidelijk en ik hou de centen op zak :)

Project abandoned...