Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Muziek app per ongeluk verwijderd - alles weg?

Pagina: 1
Acties:

• Canon_nl3
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 30-03 12:47
Beste!

Gisteren heb ik op een haastig moment mijn Muziek app (van Apple zelf) verwijderd. Ik gebruik hem erg vaak en hij staat dus ook onderin bij de 4 meest gebruikte apps. Ik heb/had ook alles mooi in mapjes gedaan enzo.

Gisteren wilde ik dus een app heel snel downloaden (Mac donald app in de Mac donald met 20 kinderen om mij heen), wilde hem verplaatsen. Drukte op het kruisje bij 'Mijn Muziek' app en weg wassie.

Nu heb ik hem weer gedownload maar nu is al mijn muziek weg. Ergens logisch...

Maar rust mij nu de taak om alles er weer op te zetten op dezelfde manier? Ik maak eerlijk gezegd nooit gebruik van iClould etc..

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je de muziek terug wilt lijkt mij dat de makkelijkste manier, ja. Geen idee wat je met jouw vraag exact wilt weten of bereiken, als de muziek er niet meer op staat en je het terug wilt?

CH4OS wijzigde deze reactie 22-12-2018 13:22 (22%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:02
Bij Instellingen -> Muziek moet je iCloud-muziekbibliotheek inschakelen. Dan synced alles netjes.

Heb je geen back-up om alles terug te zetten? Zo nee; gelijk backup naar iCloud ook aan zetten! Gaat helemaal automatisch verder.

• Canon_nl3
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 30-03 12:47
Bedankt voor de reactie's.

Wat ik wil weten/bereiken is of ik door 1 mis klik alles kwijt ben van mijn muziek etc..

@wardjj Ik ben niet helemaal thuis in de iCloud. Puur omdat ik het nooit echt hard nodig heb. Je hebt niet veel ook, 5GB gratis. Ik voel niet echt de behoefte om geld te betalen voor meer. Maar stel ik heb 3GB aan muziek op mijn telefoon staan. Dan vraagt dat dus 3GB opslag geheugen van de cloud als ik het goed begrijp? Dan 'moet' ik dus eigenlijk wel betalen wil ik zulke dingen aan zetten?

Moet mij misschien toch iets meer verdiepen in de cloud service.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:42

Donstil

Grab them by the 🐈.

Fysieke data van muziek gaat de cloud niet in dacht ik.

Maar je kunt het er toch gewoon weer op syncen via iTunes? Zo heb je het er eerder ook op gekregen lijkt mij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True