Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs een Harman Kardon Citation soundbar incl. surround set aangeschaft. Nu "loop ik tegen een aantal dingen aan".
1.Ik krijg mijn samsung 3d led smart tv niet gekoppeld met de google home app
2. Als ik de tv inschakel moet allereerst de tv-ingang op "HDMI 1" zetten met de HK-soundbar afstand-bediening alvorens ik beeld en geluid krijg op mijn tv.
3 Als ik de google assistent activeer door een vraag te stellen, dan gaan er 4 witte ledjes beurtelings knipperen, Als ik tv kijk blijven deze lampjes, alle 4 samen rood branden, naar mijn mening moet dit niet de bedoeling zijn.
4 Ik heb de "google home"app op mijn iphone geïnstalleerd om eea te kunnen bedienen. Als de sounbar aanstaat en ik open gewoon mijn telefoon dan gaat de soundbar onmiddellijk uit.

Heb een aantal van deze vragen ook al telefonisch gesteld aan de mannen van de technische dienst van HK maar ook hier, ( met alle respect voor deze mensen )zijn ze niet volledig op de hoogte.
Ik weet dat het een "spik-splinter"nieuw product is maar toch............Ik vind het jammer omdat ik graag zo optimaal mogelijk gebruik zou willen maken van mijn systeem. Daarom zou ik alle (gebruikers)reacties omtrent dit nieuwe systeem toejuichen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:06

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Heb zelf niet de Citation Bar. Maar een losstaande receiver met losse speakers. Ben wel geïnteresseerd om deze Citation Bar uiteindelijk te halen.
1. Waarom wil je je Samsung TV in Google Home zichtbaar hebben? Dit is niet iets wat de soundbar kan doen, de oudere Samsung Tv's ondersteunen geen enkele Digital Assistent. Vanaf de 2017 modellen wordt Smartthings ondersteund, vanaf 2018 Bixby.
2. Heb je in je TV wel HDMI CEC aangezet? Heet bij Samsung Anynet volgens mij. Zit bij mijn Samsung 2017 model in System/Settings. Zodra deze aanstaat gaat je soundbar vanzelf aan op HDMI ARC wanneer je de TV aanzet.
3. Dit blijkt een feature te zijn van de bar, dat hij in "tv mode" de assistent op mute zet. Dit wordt instelbaar met een update heb ik begrepen.
4. Heb geen iPhone, dus geen idee wat dit kan veroorzaken.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 20:47
Weet iemand of het zo moet zijn dat de surround speaker ook alleen deze set kan zijn, of is het ook mogelijk om bijvoorbeeld 2 x een Citation one als surround te koppen ?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice