[pw] Geen mogelijkheid toevoeging wenslijst

Pagina: 1
Acties:

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 07:24
Voor mijn nieuwe woning ben ik allerlei elektronica aan het selecteren en vergelijken. Daarbij is de wenslijst uiteraard superhandig. Maar sinds gisteren kan ik via pricewatch geen producten meer toevoegen aan mijn wenslijst. De knoppen “willen” en “hebben” zijn verswunden :). Neem aan een bug?

Ik zit trouwens (eigenlijk uitsluitend) via mijn iPhone op tweakers.

Dank voor het oppakken/beantwoorden!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die knoppen zijn vanwege de ruimte niet aanwezig in de laagste resolutie weergave. Dit is een bewuste keuze. Je zal een hogere grade moeten forceren als je het alleen op je iPhone doet. Dit kan je doen via https://tweakers.net/devicedetect/.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 07:24
Hero of Time schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 09:49:
Die knoppen zijn vanwege de ruimte niet aanwezig in de laagste resolutie weergave. Dit is een bewuste keuze. Je zal een hogere grade moeten forceren als je het alleen op je iPhone doet. Dit kan je doen via https://tweakers.net/devicedetect/.
Ok dank voor je antwoord. Ik ga dat even goed bekijken. Heb eigenlijk niets veranderd en het probleem doet zich pas na gisteren voor (al jaren op tweakers via de iphone :))

Edit: een aantal weergaven geprobeerd, maar alle weergave die “werkbaar” zijn op de tablet/telefoon heeft die optie niet meer in pricewatch. De desktop weergave heeft het wel, alleen is niet te doen op de tel. Ik ga toch steeds meer denken dat het een bug is.... :). Want nooit dit probleem gehad. Of is het sinds gisteren aangepast? Zou toch wel erg jammer zijn

[ Voor 104% gewijzigd door Xtince op 22-12-2018 10:30 ]

• Puppekop
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-07 08:33
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Nokia 6.0. Moet het helaas forceren op desktopformaat om toe te kunnen voegen aan de wenslijst.

Hopen dat dit snel opgelost is.

• Puppekop
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-07 08:33
Hero of Time schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 09:49:
Misschien even de stats blijven monitoren of het aantal toegevoegde artikelen in wenslijstje significant daalt?
Zou zonde zijn als mobiele Tweakers hierdoor hun heil ergens anders zoeken.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-11 12:44

PcDealer

HP ftw \o/

Ik kan het ook niet op Lumia 830. Ik weet niet of ik het eerder wel kon.

Omweg: via de wenslijst handmatig toevoegen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Puppekop schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:29:
[...]

Misschien even de stats blijven monitoren of het aantal toegevoegde artikelen in wenslijstje significant daalt?
Zou zonde zijn als mobiele Tweakers hierdoor hun heil ergens anders zoeken.
Hoe zou ik dat moeten monitoren? Ben geen medewerker, maar gewoon vrijwilliger. ;) Daarnaast is dit niet nieuw, het is al een paar jaar zo. Er zijn wel meerdere meldingen over het missen van deze feature. Ik dacht dat er nog eens iets verandert zou gaan worden zodat de knoppen op de mobiele weergave er weer zijn, maar kan zomaar zijn dat ik dat verkeerd gelezen heb.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:50

crisp

Devver

Pixelated

De knoppen zijn door een eerdere aanpassing van de header bij productuitvoeringen op mobiel abusievelijk verdwenen en dat was ons tot voor kort zelf nog niet opgevallen. Tot voor kort want in de huidige iteratie zijn we hier al een fix voor aan het maken ;)

Intentionally left blank

• Takezo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-11 02:45
Mooi! Ik begon al aan mijzelf te twijfelen omdat ik opeens die checkboxen niet meer zag.

• zonderb
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-08 18:13
Is er al een ETA voor het oplossen van deze BUG?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

zonderb schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 02:41:
Is er al een ETA voor het oplossen van deze BUG?
Ja, de sprinttijd van een iteratie sinds de laatste, dus twee weken: https://tweakers.net/nieuws/zoeken/?itemTypes%5B%5D=20

[ Voor 28% gewijzigd door PcDealer op 01-01-2019 03:01 ]

• zonderb
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-08 18:13
Twee weken vanaf de laatste, dus 1 januari (vandaag al dus)? Of twee weken vanaf nu? De link in je post wijst naar van alles, maar niet naar nieuwe development iteraties zover ik zie.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

zonderb schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 02:56:
[...]

Twee weken vanaf de laatste, dus 1 januari (vandaag al dus)? Of twee weken vanaf nu? De link in je post wijst naar van alles, maar niet naar nieuwe development iteraties zover ik zie.
Als er reeds een nieuwe was, had ik die wel direct kunnen linken toch? Je ziet de laatste daar en met zoeken op "itera" zie je er nog meer. Dan zie je ook dat een sprint twee weken duurt. In principe is dan vandaag inderdaad de oplevering.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Vandaag is een vrije dag ;) Overigens is het feit dat iets in een iteratie zit geen garantie dat het ook opgeleverd wordt. Deze iteratie was ook geen normale iteratie vanwege de feestdagen en lage bezetting daartussen.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Is ondertussen gereleased :)

Intentionally left blank

Pagina: 1