Hallo allemaal.
Vandaag ben ik in het bezit van een Harman Kardon SB20 geluidbar + sub.
pricewatch: Harman Kardon HK SB20
Het is aangesloten via HDMI op mijn tv. Hiervoor had ik een Sony versterker.
Mijn tv: pricewatch: Sony Bravia KDL-49WD750 Zwart
Sinds ik de SB20 heb aangesloten valt bij reclame het geluid voor 1 seconden weg. Er lijkt een silent detector in te zitten die wel heel erg strak is afgesteld.
Ik ben dit probleem ook al bij Harman Kardon zelf gezien, maar nergens een oplossing gevonden. Ook de chat heeft geen oplossing. In de handleiding staat niks, er is geen app om hem te configureren en de afstandsbediening heeft ook geen knop oid.

Dit lijkt me geen defect, maar het is wel bijzonder hinderlijk. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!
Vandaag ben ik in het bezit van een Harman Kardon SB20 geluidbar + sub.
pricewatch: Harman Kardon HK SB20
Het is aangesloten via HDMI op mijn tv. Hiervoor had ik een Sony versterker.
Mijn tv: pricewatch: Sony Bravia KDL-49WD750 Zwart
Sinds ik de SB20 heb aangesloten valt bij reclame het geluid voor 1 seconden weg. Er lijkt een silent detector in te zitten die wel heel erg strak is afgesteld.
Ik ben dit probleem ook al bij Harman Kardon zelf gezien, maar nergens een oplossing gevonden. Ook de chat heeft geen oplossing. In de handleiding staat niks, er is geen app om hem te configureren en de afstandsbediening heeft ook geen knop oid.

Dit lijkt me geen defect, maar het is wel bijzonder hinderlijk. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!
[ Voor 13% gewijzigd door Luchtbakker op 21-12-2018 20:33 ]