Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1158176

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn werk dien ik opnames te maken van mijn coaching sessies. Probleem is dat mijn telefoon ongeschikt is omdat ie de video's in stukken opneemt in plaats van aan een stuk. Via een collega kreeg ik de Canon Legria mini geadviseerd, maar die is helaas niet meer leverbaar. Ik ben op zoek naar een goed alternatief. Het liefst met de optie groothoeklens. Ik heb gezocht maar kom hier niet uit.

Wie weet er een goed alternatief voor de Canon legria mini?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:52

Cheezus

Luiaard

Je zoekt dus een kleine camera die langdurig op kan nemen en beeldkwaliteit niet de hoogste prioriteit heeft? Kijk eens naar één van de vele actioncams tegenwoordig, kijk welke lang genoeg aan een stuk kan filmen voor jouw doel. Of misschien een dashcam aan een powerbank?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:58
Anoniem: 1158176 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 19:37:
Hallo,

Voor mijn werk dien ik opnames te maken van mijn coaching sessies. Probleem is dat mijn telefoon ongeschikt is omdat ie de video's in stukken opneemt in plaats van aan een stuk. Via een collega kreeg ik de Canon Legria mini geadviseerd, maar die is helaas niet meer leverbaar. Ik ben op zoek naar een goed alternatief. Het liefst met de optie groothoeklens. Ik heb gezocht maar kom hier niet uit.

Wie weet er een goed alternatief voor de Canon legria mini?
Ik heb je een DM gestuurd, want ik heb er nog 1 ongebruikt liggen.

Als je een nieuwe camera zoekt, kun je kijken naar actioncams met een extreme groothoeklens. Of je koopt een gewone videocamera waar je zelf een voorzet-groothoeklens op kunt schroeven. Dat laatste is duurder.

Helaas worden er geen camera's zoals de Canon Legria Mini meer gemaakt, maar misschien kun je nog ergens oude voorraad vinden.