Vraag

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Ik zoek een?
Smartwatch i.c.m. mijn OnePlus 6

Wat is je budget?
Maakt me niet uit :)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag een complete, strakke smartwatch die ook goed overweg gaat met mijn OnePlus 6.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf viel mijn oog vooral op de Samsung Galaxy Watch. Daarnaast heb ik ook nog gekeken naar de Frontier S3.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zou graag willen weten of het het waard is om nu een smartwatch aan te schaffen. Hierbij zat ik dus te denken aan de Galaxy Watch icm mijn OnePlus 6. Dit is nu extra aantrekkelijk omdat hij uiteindelijk maar 250 euro kost bij Coolblue door een cashback actie. Echter weet ik dus niet of dit een goede zet is. Zijn er nieuwe smartwatches op komst, die bijvoorbeeld completer en beter zullen uitpakken als de Galaxy Watch? Of zeggen jullie dat hij het geld nu wel waard is.

[ Voor 14% gewijzigd door change1001 op 21-12-2018 16:56 ]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Ik vind de Frontier stoerder, de Watch meer bij een pak. Je zou ook de Garmin Vivofit 3 (die ook via NFC kan betalen) nog mee kunnen nemen in je vergelijk. Ikzelf heb tussen deze 3 staan twijfelen deze week en voor de Watch gekozen voor mijn schoonvader omdat hij volledig in het Samsung ecosysteem zit en dit goed integreerde met elkaar voor Samsung Health.