Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP EliteBook 2560p

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-11 00:58
Ik kan een HP elitebook 2560p kopen. Alleen heb ik slechte ervaringen met eerdere andere types elitebooks (crashes, freezes, graphic card problems, traag etc).
Heeft iemand ervaring met de 2560p? i7 versie....

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tegenvraag; waarom wil je een laptop van 6 jaar oud kopen?

De kans dat er iets mee is (door normale slijtage van bijvoorbeeld de fan, koelpasta of accu) is natuurlijk aanwezig. Dan zijn "ervaringen" wel erg subjectief afhankelijk van hoe / wie de laptop gebruikt heeft.

/edit: ah, je bent nogal van de goedkoopste opties / oudere spullen gezien je posts. Tja, dan wordt het meer de vraag of jij de prijs van de Elitebook "netjes" vindt om het risico te lopen.

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2018 16:45 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

saken schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:56:
Ik kan een HP elitebook 2560p kopen. Alleen heb ik slechte ervaringen met eerdere andere types elitebooks (crashes, freezes, graphic card problems, traag etc).
Heeft iemand ervaring met de 2560p? i7 versie....
Dan zou ik geen 6-7 jaar oude laptop kopen, en ook geen EliteBook als je ervaringen slecht zijn.
Wil je dat wij zeggen dat het een prima laptop is, maar je hebt zelf al je mening gegeven.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.