Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Twan17
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 08-05 18:34
Wanneer mijn Galaxy S7 nat is geworden moet ik deze langdurig met een föhn drogen om deze weer op te kunnen laden met mijn oplader (kabel).
Weet iemand of het toestel wel opgeladen kan worden met een Charging Pad wanneer er vocht in de oplaadpoort zit?

Alle reacties

• Tiagoo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 12:12
Kan je een S7 opladen via de charging pad? Dan zal dat vast wel werken

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:24
@Twan17 ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Verder is het op Tweakers gewenst om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zou je willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

• Twan17
Tiagoo schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:31:
Kan je een S7 opladen via de charging pad? Dan zal dat vast wel werken
Deze is wel op te laden via een charging pad.
Normaal gesproken kan het toestel wel opgeladen worden wanneer deze nat is, echter heeft samsung een beveiliging ingebouwd wat het opladen tegenhoudt wanneer er vocht in het toestel zit.
Ik ben benieuwd of deze beveiliging ook actief wordt wanneer het toestel niet via de oplaadpoort, maar via de achterkant van het toestel opgeladen wordt.
Dit wil ik graag weten omdat ik van plan ben om zo'n charging pad aan te schaffen.
Ik kon online nergens het antwoord op mijn vraag vinden.

• Tiagoo
Loop je toch even naar de winkel om te testen :p ?

• Twan17
Tiagoo schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:17:
Loop je toch even naar de winkel om te testen :p ?
Zou zeker kunnen.
Vind het zelf alleen omslachtig om een nat toestel in een winkel te testen terwijl ik het antwoord (wellicht) online ook kan verkrijgen.
Dus enige ervaringen zijn welkom O-)

• Tiagoo
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True