Shortcode die tussen voorwaarden staat wordt niet uitgevoerd

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Mijn vraag
Ik wil graag een formulier laten zien op een website. Nu heb ik die tussen voorwaarden staan zodat die alleen wordt laten zien als de gebruiker ingelogd is. Het probleem is dat de shortcode niet meer uitgevoerd kan worden. Is er een manier waarop je de shortcode forceert om toch nog uitgevoerd te worden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wordpress 5.0
Paytium

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het geprobeerd als html te schrijven en het als functie proberen te verwerken in het functions.php bestand. Dit werkte niet, maar dat kan ook goed komen vanwege mijn geringe kennis van coderen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb je al contact gehad met WordPress en Paytium?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hsst schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:09:
[...] Dit werkte niet, maar dat kan ook goed komen vanwege mijn geringe kennis van coderen
Ik zie ook een wel erg geringe voorbeeldcode die je gebruikt hebt ;) Geef eens aan wat je getest hebt en wat er niet werkt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Open even een nieuw topic en hanteer dan even onze Quickstart en plaats dan meteen even relevante(!) stukjes code en dan kunnen we je vast een heel stuk beter helpen. Oh en lees Waar hoort mijn topic? ook even want ik zie niet wat je topic in Webdesign, Markup & Clientside Scripting doet :?

[ Voor 31% gewijzigd door RobIII op 21-12-2018 11:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.