Ok, het is tijd om mijn 3930k te gaan upgraden naar een wat eigentijdser systeem. Ik heb hierbij het volgende uitgezocht...Kunnen julle me helpen of dit een knappe setup is ?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen: Division 1/2, Farcry, BF1/5, op de hoogste settings
Fotobewerking (lightroom)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget om te upgraden is ongeveer 800 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja dat heb ik:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC staat onder het bureau. Geen speciale wensen. Wel moet het mogelijk zijn om mijn monitor te vervangen naar een 2560x1440 scherm en dat de videokaart dit ook nog trekt.
Ga je overklokken?
Ja, maar binnen het redelijke. Ik ga geen grote overclock doen. Eerst maar eens de boel inbouwen en dan standaard eens kijken hoe de boel loopt. Daarna in kleine stapjes...ik ga er vanuit dat er dan een andere cooler moet komen ?
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit een redelijke build binnen mijn budget, gezien de spellen en de hoogste setting ?
Kan ik hier in de toekomst nog upgraden zonder met mobo en geheugen te vervangen ?
Alvast bedankt !
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen: Division 1/2, Farcry, BF1/5, op de hoogste settings
Fotobewerking (lightroom)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget om te upgraden is ongeveer 800 Euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja dat heb ik:
| 1 | Fujitsu WDC:WD20EFRX-05, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | LG 32MP58HQ-P Zwart | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 104,70 | € 104,70 |
| 1 | Samsung 840 Pro 256GB | € 0,- | € 0,- |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 216,90 | € 216,90 |
| 1 | MSI X470 Gaming Plus | € 129,- | € 129,- |
| 1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 234,95 | € 234,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 129,90 | € 129,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 710,75 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC staat onder het bureau. Geen speciale wensen. Wel moet het mogelijk zijn om mijn monitor te vervangen naar een 2560x1440 scherm en dat de videokaart dit ook nog trekt.
Ga je overklokken?
Ja, maar binnen het redelijke. Ik ga geen grote overclock doen. Eerst maar eens de boel inbouwen en dan standaard eens kijken hoe de boel loopt. Daarna in kleine stapjes...ik ga er vanuit dat er dan een andere cooler moet komen ?
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit een redelijke build binnen mijn budget, gezien de spellen en de hoogste setting ?
Kan ik hier in de toekomst nog upgraden zonder met mobo en geheugen te vervangen ?
Alvast bedankt !
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti