De software die iedereen kent, maar nog weinig van gehoord hebben 
Ik heb het over Intel ACAT, dè interface van Stephen Hawking.
Deze software is, helaas door omstandigheden, ineens erg interessant voor mij (ons).
Ik wil echter de taal veranderen van Engels naar Nederlands.
Niet dat Engels een probleem is maar moedertaal is altijd beter, er liggen overigens meer verzoeken voor een NL lang. pack op Github.
Er is een developers manual beschikbaar, maar ik heb geen kaas gegeten van programmeren.
Ik loop dus op stap 1 van hoofdstuk 5 "Localization" vast.
Hoe moet ik het nieuwe project aanmaken?
Ik gok als Windows Form Application, maar weet het niet zeker.
Het is de bedoeling dat je een "Solution" aanmaakt en daarin de benodigde bestanden (waarvan denk ik 90% reeds vertaald) als resource opgeeft.
De "Developer's Guide" is te vinden op Github onder "Documentation":
https://github.com/intel/acat/releases
Ondertussen ben ik gewoon verder aan het prutsen, maar een beetje hulp is zeer welkom!
EDIT: In de sourcecode zit een mapje Language Pack, hier kan ik een VS project openen en aanpassen.
Denk dat ik er redelijk uit ga komen, maar misschien heeft er iemand interesse om mee te kijken en te denken bij dit projectje?
Ik heb het over Intel ACAT, dè interface van Stephen Hawking.
Deze software is, helaas door omstandigheden, ineens erg interessant voor mij (ons).
Ik wil echter de taal veranderen van Engels naar Nederlands.
Niet dat Engels een probleem is maar moedertaal is altijd beter, er liggen overigens meer verzoeken voor een NL lang. pack op Github.
Er is een developers manual beschikbaar, maar ik heb geen kaas gegeten van programmeren.
Ik loop dus op stap 1 van hoofdstuk 5 "Localization" vast.
Hoe moet ik het nieuwe project aanmaken?
Ik gok als Windows Form Application, maar weet het niet zeker.
Het is de bedoeling dat je een "Solution" aanmaakt en daarin de benodigde bestanden (waarvan denk ik 90% reeds vertaald) als resource opgeeft.
De "Developer's Guide" is te vinden op Github onder "Documentation":
https://github.com/intel/acat/releases
Ondertussen ben ik gewoon verder aan het prutsen, maar een beetje hulp is zeer welkom!
EDIT: In de sourcecode zit een mapje Language Pack, hier kan ik een VS project openen en aanpassen.
Denk dat ik er redelijk uit ga komen, maar misschien heeft er iemand interesse om mee te kijken en te denken bij dit projectje?
[ Voor 12% gewijzigd door sanscorp op 20-12-2018 21:19 . Reden: Typo ]