Vraag

Anoniem: 1157604

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo allen,
Deze vraag stel ik namens mijn zoon. Hij heeft dus de p10 lite. Deze geeft aan een systeemupdate te hebben. Na installatie krijgt hij de melding: youre device has been unlocked and cant be trusted. Daarna volgt een web adres voor meer info. Echter geen info kunnen vinden daar zo. Na langdurig aan knop te hebben ingeduwd verschijnt de melding wederom. We komen er niet in.
Onze kunde blijft hangen bij gamen, bellen en whats appen. We hopen dat iemand hier het antwoord heeft. Alvast reuze Bedankt!!!!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aan knop ingeduwd houden tot scherm zwart word. Dan + en - toets tegelijk induwen. Hierna kunnen we in de telefoon. Maar updatemelding komt meteen te voorschijn.
Reset van instellingen. Geen resultaat.
Fabrieksreset. Geen resultaat.

Beste antwoord (via Anoniem: 1157604 op 21-12-2018 18:16)

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:45
Anoniem: 1157604 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:46:
[...]

Als dat is met een code: nee dat heeft hij niet.
Bedankt voor je antwoord. In het verleden ook zonder problemen updates kunnen uitvoeren.
Je zou nog met de PC software van Huawei een update kunnen proberen, ik ben daar verder niet bekend mee.

En er is nog een methode die altijd zou moeten werken, het UPDATE.APP bestand op de SD kaart zetten en opstarten met beide volumeknoppen ingedrukt. Staat hier bijv uitgelegd: https://www.getdroidtips....ollections/#Force_Upgrade

Als dat ook niet werkt dan zul je waarschijnlijk de telefoon ter reparatie moeten aanbieden

Alle reacties

• HallonRubus
youre device has been unlocked and cant be trusted
Heeft je zoon de bootloader unlocked? Soms staan fabrikanten dan geen updates toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HallonRubus schreef op donderdag 20 december 2018 @ 21:16:
[...]

Heeft je zoon de bootloader unlocked? Soms staan fabrikanten dan geen updates toe.
Bedankt voor je antwoord. In het verleden ook zonder problemen updates kunnen uitvoeren.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1157604 op 21-12-2018 14:47 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Anoniem: 1157604 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:46:
[...]

Je zou nog met de PC software van Huawei een update kunnen proberen, ik ben daar verder niet bekend mee.

En er is nog een methode die altijd zou moeten werken, het UPDATE.APP bestand op de SD kaart zetten en opstarten met beide volumeknoppen ingedrukt. Staat hier bijv uitgelegd: https://www.getdroidtips....ollections/#Force_Upgrade

Als dat ook niet werkt dan zul je waarschijnlijk de telefoon ter reparatie moeten aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt!! We gaan ermee aan de slag.