windows 10 automatisch herstellen werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 1086699

Topicstarter
Mijn vraag
ik heb echt alles gedaan maar niks werkt weet iemand hoe ik hier uit kom en de pc kan gebruiken. in het begin geeft hij een error van de cpu fan die het gewoon doet. en dan gaat hij naar windows automatic rapair maar dan doet hij het niet en moet ik hem afsluiten of naar geavanceerde opties.

Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
bios resseten

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En wat kan je doen bij de Geavanceerde Opties dan?

Had je al geprobeerd op te starten met een Windows 10 bootable USB om te kijken of daar een repair in zit?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:21
Een pc geeft niet zomaar een error over je CPU fan. Zit de van wel op de juiste poort op je mobo? (Cpu fan poort)

[ Voor 7% gewijzigd door HKLM_ op 20-12-2018 20:38 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:23
2 totaal verschillende problemen.

1 CPU fan is bios. Controleer of je instellingen aldaar goed staan mbt de cpu fan of het rapporteren van errors.

2 Windows. Bekijk eerst of je harde schijven nog wel normaal in de bios gezien worden en of de boot order goed staat.
Staat dat goed dan kan je proberen om terug te gaan naar het laatst opgeslagen herstelpunt. Gaat dat niet goed dan is tegenwoordig een windows installatie repareren vanaf een windows 10 installatie disk (usb) soms sneller dan eindeloos kijken wat er mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:33
Echt veel informatie geef je niet. Behalve dat je een bios reset gedaan hebt....

Draait de fan uberhaupt? Zie je in de bios ook errors of kun je daar de fanstatus wel goed uitlezen?

En wat betreft het opstarten.. Werkt veilige modus wel? Welke OS en hardware?
HDD al eens getest?
Al een andere voeding geprobeerd?

't heeft iig niets met netwerken te maken. Move naar WOS
Maar met de huidige summiere info weet ik niet of het topic daar bestaansrecht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1086699

Topicstarter
Het is gelukt bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:22

Tens

let me drink about it

met DJ; echt veel informatie geef je niet.

Je laat ons nu achter met meer vragen;

Wat was nu precies het probleem, hoe kwam je erachter, en wat het je eraan gedaan?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Pagina: 1