Toon posts:

Tribes 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Speelt iemand dit spel nou? Ik vind er dus echt geen HOL aan he... !!
Vertel me nu eens wat jullie er zo leuk aan vinden en of je tribes 1 weleens gespeeld heb?

Ik heb ze dus beide gespeeld (zelfs 3x eerste van de wereld met tribes 1 geworden:D)
En ken dus met ervaring zeggen dat ik tribes 1 leuker vind (mijn mening hoor)!

Verwijderd

het is dat ik dat spel heb gekregen en ik het zo online kon proberen, maar ik vind er ook geen hol aan...
snap het niet helemaal, ventjes met 4 vage wapens en kunnen vliegen en dan wat wagentjes die niet te besturen zijn!!

Verwijderd

Volgens de PcZone kun je niet leven zonder Tribes 2 90% maar ik heb het spel nog niet gespeeld

Verwijderd

Ik vind het spel opzich wel enorm leuk en je kan veel taktischer omgaan dan tribes 1 ofzo... En het ziet er beter uit offcourse. Alleen ik moet'em weer opnieuw installeren... Maar ik word ziek van die updates... :(

Verwijderd

Ja ik heb hem en vind hem ook stukken beter dan Tribes 1.(Heb hem dus ook gespeeld en speel het zelfs nu nog wel eens).
Veel meer teamwork nodig om iets te bereiken hoewel ik van veel oude T1 spelers in mijn clan merk dat ze dat niet altijd even leuk vinden :)
Die updates maken me echt totaal niets uit, het gaat toch bijna volautomatisch, slechts een paar clicks zijn nodig.

Ventjes met vage wapentjes en rare voortuigen (die idd in het begin wel wat wennen zijn met besturen, maar daarna gaat het uitstekend) dat is inderdaad een goede omschrijving als je het spel 1 minuut gespeeld hebt.

Maar zelfs na een week spelen heb je nog maar een klein gedeelte gezien. Ondanks alle pogingen van het dev team blijft het spel wat je met een clan moet spelen, want dan pas komen de onzettend grote mogelijkheden en strategien die met goed teamwork mogelijk zijn te boven.

En dat het niet iedereens spel is is heel goed te begrijpen. Het heeft nog steeds een heel grote leercurve en dat schrikt veel mensen af. Ook kunnen bep. personen maar niet wennen aan het feit dat je kan vliegen met je jetpack (iets wat ik vind dat het een zeer grote extra dimensie aan het spel geeft).

Kort samengevat : Tribes 2 is een spel wat zeker niet voor iedereen geschikt is, maar als het concept je aantrekt en goed begint te Tribesen (met een clan bijv), dan zul je voor een _hele_ lange tijd geen andere multiplayer fps spelen. :)

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op zondag 22 juli 2001 16:53 schreef Trashbash het volgende:
Ja ik heb hem en vind hem ook stukken beter dan Tribes 1.(Heb hem dus ook gespeeld en speel het zelfs nu nog wel eens).
Veel meer teamwork nodig om iets te bereiken hoewel ik van veel oude T1 spelers in mijn clan merk dat ze dat niet altijd even leuk vinden :)
Die updates maken me echt totaal niets uit, het gaat toch bijna volautomatisch, slechts een paar clicks zijn nodig.

Ventjes met vage wapentjes en rare voortuigen (die idd in het begin wel wat wennen zijn met besturen, maar daarna gaat het uitstekend) dat is inderdaad een goede omschrijving als je het spel 1 minuut gespeeld hebt.

Maar zelfs na een week spelen heb je nog maar een klein gedeelte gezien. Ondanks alle pogingen van het dev team blijft het spel wat je met een clan moet spelen, want dan pas komen de onzettend grote mogelijkheden en strategien die met goed teamwork mogelijk zijn te boven.

En dat het niet iedereens spel is is heel goed te begrijpen. Het heeft nog steeds een heel grote leercurve en dat schrikt veel mensen af. Ook kunnen bep. personen maar niet wennen aan het feit dat je kan vliegen met je jetpack (iets wat ik vind dat het een zeer grote extra dimensie aan het spel geeft).

Kort samengevat : Tribes 2 is een spel wat zeker niet voor iedereen geschikt is, maar als het concept je aantrekt en goed begint te Tribesen (met een clan bijv), dan zul je voor een _hele_ lange tijd geen andere multiplayer fps spelen. :)
Helemaal mee eens, het zijn trouwens een 20-tal wapens, die voertuigen kan ik nu zeer goed besturen (vooral de shrike), en ik speel nu vaak de NinjaMOD, echt alchen is dat, ook veel nieuwe wapens en voertuigen! *D

Ik was T2 ook ff een tijdje beu, maar 'k speel het nu weer elke dag.
Ik geef wel toe dat het een spel is voor de meer ervaren gamer, met een zware PC, dus niet voor newbies in de Online 3Dshooter...

Verwijderd

Topicstarter
Tja, maar ik heb tribes 1 vanaf het begin gespeeld 2/3 jaar.. weet niet echt...

En toen wist ik dus al 80% van t2 eigenlijk.... het enigste nieuwe ervan zijn dus de voertuigjes en de spike/clamp turret.

Toch vink er nog nix aan.... het is zo afstandelijk geworden.... net zoals CS.
In tribes 1 kon iedereen elkaar waardoor de pubbies veeeel beter werden en je elkaar ook daadwerkelijk hielp....

In tribes 2 heb jeVeel "kinderen" die allemaal gaan schelden enzo.... slechtere pubbies(publieke servers)
En dan ook nog team damage aan enzo arghh

Verder is het skiien dus gewoon naar de goot geholpen... ja ik weet het ze hebben het iets sneller gemaakt maar in tribes Kon je dus echt wel 5 x sneller gaan.. en dat was pas SKILL!!! ELke route van iedere map uit je hoofd leren en cappen maar..

Als je nu de flag heb, stap je in je vliegtuig.. ga je het water in of weet ik veel en cap je (ja weet 't, het is moeilijker geworden om te cappen, maar ik probeer iets duidelijk te maken)

Verder zijn de fps dus gewoon shit voor de meeste mensen en das dom van sierra....

En ik krijg het gevoel niet van tribes 1.... het had iets... tribes 2 is, zoals ik al gezegd heb zo afstandelijk.

Zo ken ik nog wel duizende redenen geven, maar je moet tribes 1 gewoon echt voor een jaar gespeeld hebben, wil je weten, hoe mijn standpunt is.

Verwijderd

Ja dat van die zware pc was ik nog wel vergeten. Een flink systeem is echt zwaar aan te raden, de engine van T2 is nou niet bepaald geoptimaliseerd. En dat is idd niet zo heel slim, want dan kan je een minder groot publiek aanspreken. Maar T2 is wel een reden om je comp te upgraden (voor mij iig, alhoewel ik het sowieso zou doen ;) )

En inderdaad, T2 is "trager" dan T1. Geen heavies meer die door de lucht de halve map overvliegen, geen ultrasnelle lights meer.
Maar de skiroutes moet je nog steeds weten, anders kom je nergens. In een vliegtuig stappen met de flag zal je nauwelijks lukken in een clanmatch, misschien op een pubbie, maar daar beoordeel ik het spel niet op.

Het spel is er wel langzamer op geworden, en sommigen vinden dat fijn (zoals ik) anderen niet. Aanvallen komen nu in golven in plaats van bijna continu in Tribes 1. Alhoewel de actie hetzelfde is gebleven want tijdens een aanval vliegen de mortars & disks om je oren.
Pagina: 1