Ja ik heb hem en vind hem ook stukken beter dan Tribes 1.(Heb hem dus ook gespeeld en speel het zelfs nu nog wel eens).
Veel meer teamwork nodig om iets te bereiken hoewel ik van veel oude T1 spelers in mijn clan merk dat ze dat niet altijd even leuk vinden

Die updates maken me echt totaal niets uit, het gaat toch bijna volautomatisch, slechts een paar clicks zijn nodig.
Ventjes met vage wapentjes en rare voortuigen (die idd in het begin wel wat wennen zijn met besturen, maar daarna gaat het uitstekend) dat is inderdaad een goede omschrijving als je het spel 1 minuut gespeeld hebt.
Maar zelfs na een week spelen heb je nog maar een klein gedeelte gezien. Ondanks alle pogingen van het dev team blijft het spel wat je met een clan moet spelen, want dan pas komen de onzettend grote mogelijkheden en strategien die met goed teamwork mogelijk zijn te boven.
En dat het niet iedereens spel is is heel goed te begrijpen. Het heeft nog steeds een heel grote leercurve en dat schrikt veel mensen af. Ook kunnen bep. personen maar niet wennen aan het feit dat je kan vliegen met je jetpack (iets wat ik vind dat het een zeer grote extra dimensie aan het spel geeft).
Kort samengevat : Tribes 2 is een spel wat zeker niet voor iedereen geschikt is, maar als het concept je aantrekt en goed begint te Tribesen (met een clan bijv), dan zul je voor een _hele_ lange tijd geen andere multiplayer fps spelen.