Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

expira box v10A iTV

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• starpc
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-03-2023
Beste tweakers.

dit is mijn eerste post ooit. en heb een vraag. KPN Heeft mij een V10A toegestuurd.
de bedoeling is dat ik deze ga gebruiken, KPN heeft mij ook in een mail laten weten dat de V10A nodig is voor een nieuw tv platform, of zo iets en dat de ZTE dit niet zou aan kunnen. prima en leuk.

maar laat ik nou mijn eigen setup draaien met een Mikrotik RB2011UAS-2HnD-IN op Glass
met de config van http://netwerkje.com/. wat prima draait met wat eigen toepassingen zo als bv VLAN 7 doorsturen via een 2de switch naar de expira box en Vlan 4 naar Itv kasje.

ik lees dus net dat KPN wil gebruik maken van een andere back end voor de tv. de ZTE zou dat niet kunnen.

ik weet wat de werking is van de Expira box
eigelijk rout de expria box Vlan 6 direct weg naar de setup boxen. zo als ik nu ook doe.
en ook weet ik dat KPN gebruik maakt van Multicast .. wat inhoudelijk IGMP snooping is met IGMP proxy zo dat de kasjes ook O.A netflix en Wikipedia (dus internet) kunnen openen.

is er al iets bekend over wat voor techniek heeft toegepast ? en kan ik nog steeds mijn eigen setup draaien, waar van ik weet dat die stabiel is. en niet bij een beetje belasting er uit vliegt ?

ik vraag dit hier om dat het lijkt als of eigen netwerkje .com niet meer word bij gewerkt

Alle reacties

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Hier staat alles in. Lees ook de TS.

[ Voor 58% gewijzigd door Flitzer op 20-12-2018 19:33 ]

• starpc
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-03-2023
thx maar de link is niet helmaal goed
Flitzer schreef op donderdag 20 december 2018 @ 19:30:
[url="[TOPIC=\"1646049/last\"]\\[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 2[/TOPIC]"][KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 2[/url]