Hoi allen, (excuses voor de slechte titel
)
Ik wil mijn eigen pc bouwen aangezien mijn laptop, een oud beestje, het begeeft. Nu heb ik hier geen verstand van en ik vroeg me af of iemand mij wilt helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn pc wil ik graag gebruiken om adobe programma''s te gebruiken zoals photoshop en Indesign. Ik gebruik geen videobewerkingsprogramma''s. Verder wil ik dat mijn grafische kaart goed genoeg is dat ik er af en toe een game op kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600/650 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik hier amper verstand van heb, hoop ik dat jullie mij hierin kunnen adviseren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Aangezien ik hier niet iets van afweet ga ik hier niet mijn handen aan branden..
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het samenstellen van een systeem.
Ik wil mijn eigen pc bouwen aangezien mijn laptop, een oud beestje, het begeeft. Nu heb ik hier geen verstand van en ik vroeg me af of iemand mij wilt helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn pc wil ik graag gebruiken om adobe programma''s te gebruiken zoals photoshop en Indesign. Ik gebruik geen videobewerkingsprogramma''s. Verder wil ik dat mijn grafische kaart goed genoeg is dat ik er af en toe een game op kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600/650 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik hier amper verstand van heb, hoop ik dat jullie mij hierin kunnen adviseren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Aangezien ik hier niet iets van afweet ga ik hier niet mijn handen aan branden..
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het samenstellen van een systeem.