[cs] lag na update naar 1107

Pagina: 1
Acties:

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Ik heb nooit problemen gehad met 1106, maar na de update naar 1107, heb ik steeds last van lag, een seconde ofzo staat mijn beeld stil, terwijl mijn broertje met 1106 over dezelfde adsl verbinding, op dezelfde server er geen last van had. Heb nu de HL map van mijn broertje maar over mijn HL map gezet, en de lag is weg. Meer mensen met deze problemen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Nee ik had geen probs :)

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-11 21:29
Nee, nergens last van. Om welke map gaat het precies? En heb je er ook in andere mappen last van?

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 17:09 schreef NoLife het volgende:
Nee, nergens last van. Om welke map gaat het precies? En heb je er ook in andere mappen last van?
hij heeft de halflife map gekopieerd van zijn broertje..

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 17:09 schreef NoLife het volgende:
Ik had er in alle mappen last van toen ik 1107 draaide, mijn broertje had 1106 nog steeds, dus ipv alles opnieuw te installeren heb ik zijn map maar op mijn pc gezet, heb zelf natuurlijk wel het origineel (hij ook) dus mijn eigen wonid.
Nadat ik zijn versie had terug gezet was de lag weer weg, dus het zit in 1107 (moet nog meer spelen om te kijken of het echt helemaal weg is)

zal niet aan de specs van mijn pc liggen (geen zin om alles te vermelden)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me