Review verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 488 views

• Mehmet
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-07 10:04
Beste Tweakers,

Ik wil graag de laatste review laten verwijderen van user: WouterL op mijn V&A profiel.

Reden: Een review schrijven omdat iemand niet reageert is niet toegestaan. Daarnaast is er geen overeenkomst geweest.

Toelichting: Ik was van plan om op WouterL te reageren (zoals je ook kan zien in onze conversatie) echter meneer werd opdringerig en vervelend.

Mijn laatste reactie was op 5 dec, hierin heb ik hem aangegeven op de hoogte te houden, amper 1 week later reageert WouterL opnieuw, vervolgens nog een keer en nog een keer. Zeer vervelend en irritant. Ik wou alsnog op hem reageren na het plaatsten van een nieuwe advertentie echter na het zien van zijn review heb ik dit niet meer gedaan.

Enfin, lang verhaal kort: Geen overeenkomst, geen transactie en omdat ik niet reageerde laat hij een slechte review achter op mijn profiel.

Alvast bedankt voor het verwijderen.

Mvgr, Mehmet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

@AMDnerd @WouterL

De betreffende review is verwijderd gezien er geen overeenkomst was. Hierbij merk ik wel op dat de communicatie niet erg soepel verliep.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 17:09
Bor schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:27:
@AMDnerd @WouterL

De betreffende review is verwijderd gezien er geen overeenkomst was. Hierbij merk ik wel op dat de communicatie niet erg soepel verliep.
Nee, dat vond ik eigenlijk ook niet. ik snap dat de review verwijderd is, maar stond er eigenlijk wel achter. No hard feelings overigens, maar vond hoe het traject is verlopen gewoon ontzettend jammer. Had ook niet het idee dat ik bovenmatig storend of vervelend heb gecommuniceerd ;) Dit kon wel anders! Jammer.

Dit topic is gesloten.