Goedemiddag!
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor want ik ben redelijk ten einde raad.
Sinds dit weekend ben ik in het bezit van een Windows (10) computer na 12 jaar op een Mac te hebben gewerkt. Puur voor 3D rendering aangezien Apple daar mijlenver mee achterloopt.
Maar nu merk ik dat de helderheid van mijn beeldscherm zichzelf constant aanpast aan wat er te zien is.
Heel irritant, en zeker wanneer ik bezig ben in Photoshop met contrast en kleurlevels.
Heb al in mijn instellingen gekeken maar zie nergens iets waar ik dit kan aanpassen.
Iemand hier een oplossing voor?
Moederbord: MSI MEG X399 Creation
CPU: AMD Ryxen TR4 2950x
RAM: CORSAIR Vengeance LPX 64GB kit (4 x 16GB) DDR4 3200MHz
GPU: 2x 1080 ti
POWER: CORSAIR HXi-reeks HX1200i
CPU-koeler: NZXT X62
SSD: SAMSUNG 1TB 970 EVO M.2 NVME
Display: DELL Ultrasharp U2715H
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor want ik ben redelijk ten einde raad.
Sinds dit weekend ben ik in het bezit van een Windows (10) computer na 12 jaar op een Mac te hebben gewerkt. Puur voor 3D rendering aangezien Apple daar mijlenver mee achterloopt.
Maar nu merk ik dat de helderheid van mijn beeldscherm zichzelf constant aanpast aan wat er te zien is.
Heel irritant, en zeker wanneer ik bezig ben in Photoshop met contrast en kleurlevels.
Heb al in mijn instellingen gekeken maar zie nergens iets waar ik dit kan aanpassen.
Iemand hier een oplossing voor?
Moederbord: MSI MEG X399 Creation
CPU: AMD Ryxen TR4 2950x
RAM: CORSAIR Vengeance LPX 64GB kit (4 x 16GB) DDR4 3200MHz
GPU: 2x 1080 ti
POWER: CORSAIR HXi-reeks HX1200i
CPU-koeler: NZXT X62
SSD: SAMSUNG 1TB 970 EVO M.2 NVME
Display: DELL Ultrasharp U2715H