Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Desktop voor Samsung LC49J890

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kantoorapplicaties, en veel tegelijkertijd open. Maar vooral soepel draaien met zo'n grote uhd monitor. Moet dus UHD resolutie.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 900 euro incl. BTW, maar minder is beter.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind Dell een prettig merk , maar maakt niet uit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
NIet al te veel lawaai en wel een SSD voor de snelheid. Bij voorkeur een WiFi-netwerkkaart, maar dat kan ook met een USB-WiFi-stick.

M.a.w. ik wil gewoon kantoorapplicaties draaien, heb vaak veel vensters open met veel tabbladen, een paar word documenten, excel en outlook.

Ik weet alleen niet hoe het zit met de videokaart van dit systeem. Moet die er wel in zitten, of gaat het goed met een goede i5 of i7 processor.

Ik zat bijv. te kijken naar deze computer:
pricewatch: HP Pavilion 590-p0011nb

Alle reacties

• trixie24
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:58
900 euro voor een pc voor kantoorapplicaties? Dat is echt zonde van je centen... Daar kun je een knappe Game-pc voor bouwen!

Dat laatste heb ik een klein beetje meer verstand van tov kantoor-pc's. Advies betreft specs laat ik graag aan anderen over! Het lijkt me dat je met een CPU met geintegreerde GPU al meer dan voldoende power hebt!

Ben je bereidt zelf iets in elkaar te zetten? Een optie is uiteraard ook om het door een winkel te laten bouwen...

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
trixie24 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:48:
Het lijkt me dat je met een CPU met geintegreerde GPU al meer dan voldoende power hebt!
dat vroeg ik me inderdaad een beetje af of een CPU met geintegreerde GPU voldoende is voor een UHD monitor, wat lekker soepel en vloeiend blijft draaien