Beste Tweakers,
Ik heb een tijdje geleden CODBO4 gekocht, maar na vele fixen die ik gevonden heb online werkt het nog niet. En na een ticket die al geëscaleerd is bij Activision maar waar ik behalve de firewall aanpassingen geen andere oplossingen binnen krijg. Wil ik hier om hulp vragen. Ik heb vele fixen gevonden en uitgeprobeerd zoals:
- Herinstallatie
- Audio device uninstallen, herstart en door windows laten installeren.
- GPU driver update
- Windows update
- LPC folder verwijderen en rebuild in Battlenet
- Uitzetten browser hardware acceleratie in Battlenet
- Intro movie uitzetten in config
- Firewall udp tcp ingesteld
- herinstallatie flash
- RAM verlagen in bios
- Game als admin runnen
- Battlenet als admin runnen
- Compatibiliteit veranderen tot 640X480
- In task manager prioriteit naar hoog veranderen
Maar de game blijft crashen... Ik ben een paar keer in de game gekomen maar die crashte zodra ik in de lobby kwam. Daarna crashte hij tijdens het connecten met de server waarbij er iets moet gedownload worden. Het is nu al ruim 2 weken en Activision helpt niet. Misschien heeft iemand dit ook meegemaakt of een andere oplossing? Ik hoor het graag.
Specs:
WIN 10
I7-6700k
Asus Z170 Pro
GTX 980
16GB Ram
Samsung 850 EVO 250GB
Ik heb een tijdje geleden CODBO4 gekocht, maar na vele fixen die ik gevonden heb online werkt het nog niet. En na een ticket die al geëscaleerd is bij Activision maar waar ik behalve de firewall aanpassingen geen andere oplossingen binnen krijg. Wil ik hier om hulp vragen. Ik heb vele fixen gevonden en uitgeprobeerd zoals:
- Herinstallatie
- Audio device uninstallen, herstart en door windows laten installeren.
- GPU driver update
- Windows update
- LPC folder verwijderen en rebuild in Battlenet
- Uitzetten browser hardware acceleratie in Battlenet
- Intro movie uitzetten in config
- Firewall udp tcp ingesteld
- herinstallatie flash
- RAM verlagen in bios
- Game als admin runnen
- Battlenet als admin runnen
- Compatibiliteit veranderen tot 640X480
- In task manager prioriteit naar hoog veranderen
Maar de game blijft crashen... Ik ben een paar keer in de game gekomen maar die crashte zodra ik in de lobby kwam. Daarna crashte hij tijdens het connecten met de server waarbij er iets moet gedownload worden. Het is nu al ruim 2 weken en Activision helpt niet. Misschien heeft iemand dit ook meegemaakt of een andere oplossing? Ik hoor het graag.
Specs:
WIN 10
I7-6700k
Asus Z170 Pro
GTX 980
16GB Ram
Samsung 850 EVO 250GB