USB-mouse in MS-Dos ? Hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe kan ik mijn USB-muis gebruiken in ms-dos. Dus niet in de Win98-msdosprompt, want daar doet hij het wel!

Help?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Niet. DOS support geen USB.
Dan zul je een "normale" muismoeten gebruiken op een compoort.

• Br@m
  • Niet online
Je kan proberen of USB.zip werkt.

Er zitten twee progjes in de zip, één van de twee zou moeten werken, daarna mouse.com opstarten...

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Han
  • Niet online
Mmmm... dacht zelf het ooit gezien te hebben. De bios heeft een optie voor USB-ondersteuning, dat is toch niet alleen voor Windows? Had gehoopt dat er gewoon een aanpassing in autoexec.bat voor nodig is....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Nee. Ik meen dat die drivers alleen onder win 98 en hoger werken. Win 95 heeft vaak ook nog problemen MAAR ik zal ff zoeken ;) Ben zo trug.

Verwijderd

MSIboard, waar heb je die drivers vandaan?

moet je ook in het bios USB KEYBOARD SUPPORT op enabled by bios zetten?

En dan werkt je muis ook???

Mn MSI-bord laadt wel de Intellimouse Explorer onder dos, maar mn KT7 weer niet.

• Br@m
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 15:58 schreef BBL the 2nd het volgende:
MSIboard, waar heb je die drivers vandaan?

moet je ook in het bios USB KEYBOARD SUPPORT op enabled by bios zetten?

En dan werkt je muis ook???

Mn MSI-bord laadt wel de Intellimouse Explorer onder dos, maar mn KT7 weer niet.
Deze drivers komen van een diskette die ik heb gemaakt met Symantec Ghost2001 met USB ondersteuning.. En ik heb dacht in de bios USB ondersteuning aan gezet...

In de BIOS staat:

USB mouse support: aan
USB Keyboard support: uit.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Pagina: 1