sluit niet aan op gasfles verloop ? (keyword onbekend)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Bij de action een 8 euro (onkruid)gasbrander . met die opzet flessen .. werkte OK maar niet krachtig genoeg.

Dus bij de hornbach een upgrade gekocht met gasslang, gezien ik al een gasfles heb en een reduceer ding.. maar ARG .. verloop nodig .. pfff oke verloop gevonden bij de cv afdeling van een bouwmarkt past tie niet :( Schroefdraad linksom ipv rechtsom :? waar vind ik nu de juiste verloop ?

Teminste dit is wat ik gok, gezien de maten wel ok zijn maar het schroefdraad niet "pakt" .. ik weet niet het juiste keyword(s) om google mee te voeden .. dus als iemand me het juiste zetje in de goeie richting wil duwen dan kan ik verder google-en en bestellen ..

o en ik had een 3/8" m naar 1/4F, maar ik weet niet wat ik nu heb (waar ik op moet letten) betreft linksom / rechtsom ofzo ..

[ Voor 9% gewijzigd door vso op 19-12-2018 20:38 ]

Tja vanalles

Beste antwoord (via vso op 19-12-2018 21:00)

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:41

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Gezien waar je woond, kijk even bij leeflanggas.neem alles mee en ze fixen wel wat.
Is ook ongeveer de enige plek in rijnmond waar je een fles kan laten vullen en gewoon je eigen fles terug krijgt ipv een ruilfles.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
wat je precies zoekt is mij nog niet heulemaal helder.. maar probeer t eens bij een kampeer winkel ? obelink, De Wit, etc

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 15:12

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

vso schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:15:
Dus bij de hornbach een upgrade gekocht met gasslang, gezien ik al een gasfles heb en een reduceer ding..
Waarom vraag je de Hornbach niet wat hoe dat ding aangesloten moet worden? Vraag dan meteen of jouw gasfles uberhaupt geschikt is voor wat je ook maar gekocht hebt.

Wij hebben geen idee wat je nu gekocht hebt, en op wat voor soort fles en type gas je het wilt aansluiten.

[ Voor 12% gewijzigd door Question Mark op 19-12-2018 20:46 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:53
Je zoekt vermoedelijk een verloopstuk met "linkse draad", die zijn speciaal voor gas.
Wat je nu precies hebt kunnen wij ook niet zien maar jij wel. Of de draad links of rechts is is zichtbaar.
Denk dat je het ding inderdaad misschien beter mee naar de winkel kunt nemen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:41

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Gezien waar je woond, kijk even bij leeflanggas.neem alles mee en ze fixen wel wat.
Is ook ongeveer de enige plek in rijnmond waar je een fles kan laten vullen en gewoon je eigen fles terug krijgt ipv een ruilfles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

vso schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:15:
Bij de action een 8 euro (onkruid)gasbrander . met die opzet flessen .. werkte OK maar niet krachtig genoeg.

Dus bij de hornbach een upgrade gekocht met gasslang, gezien ik al een gasfles heb en een reduceer ding.. maar ARG .. verloop nodig .. pfff oke verloop gevonden bij de cv afdeling van een bouwmarkt past tie niet :( Schroefdraad linksom ipv rechtsom :? waar vind ik nu de juiste verloop ?

Teminste dit is wat ik gok, gezien de maten wel ok zijn maar het schroefdraad niet "pakt" .. ik weet niet het juiste keyword(s) om google mee te voeden .. dus als iemand me het juiste zetje in de goeie richting wil duwen dan kan ik verder google-en en bestellen ..

o en ik had een 3/8" m naar 1/4F, maar ik weet niet wat ik nu heb (waar ik op moet letten) betreft linksom / rechtsom ofzo ..
bij hornbach :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1