Ha allemaal,
De aanleiding van dit topic is niet zo prettig, een paar maanden terug is een familie lid en goede vriend van mij overleden. De wens van zijn moeder was om graag foto's van hem terug te zien op zijn smartphone.
Ik heb aangeboden om dit op mij te nemen, gezien ik hem goed kende en ik thuis ben in de ICT.
Ik heb een 4 tal apparaten gehad waarvan ik het wil proberen data af te halen. Al deze apparaten zijn defect, en een andere heeft een nacht ik het water gelegen.
Voordat ik zelf zaken ga ondernemen, zou ik graag het volgende weten:
1. Wat zijn handige tools hiervoor?
2. Zijn er nog zaken die in absoluut niet moet doen?
3. Welke mogelijkheden zijn er nog als mij het niet lukt?
Ik wil mijn familie lid graag foto's terug geven die ze graag wenst te krijgen.
Betreft volgende toestellen:
Galaxy s6
Samsung Galaxy Grand Prime
Samsung Galaxy J1
Huawei P smart ---- Dit is zijn laatste gebruikte telefoon, die ook in het water heeft gelegen.
Ik hoop dat jullie mij voorzien kunnen van tips of informatie!
Mocht deze niet in de juiste topic staan, hoor ik het graag.
De aanleiding van dit topic is niet zo prettig, een paar maanden terug is een familie lid en goede vriend van mij overleden. De wens van zijn moeder was om graag foto's van hem terug te zien op zijn smartphone.
Ik heb aangeboden om dit op mij te nemen, gezien ik hem goed kende en ik thuis ben in de ICT.
Ik heb een 4 tal apparaten gehad waarvan ik het wil proberen data af te halen. Al deze apparaten zijn defect, en een andere heeft een nacht ik het water gelegen.
Voordat ik zelf zaken ga ondernemen, zou ik graag het volgende weten:
1. Wat zijn handige tools hiervoor?
2. Zijn er nog zaken die in absoluut niet moet doen?
3. Welke mogelijkheden zijn er nog als mij het niet lukt?
Ik wil mijn familie lid graag foto's terug geven die ze graag wenst te krijgen.
Betreft volgende toestellen:
Galaxy s6
Samsung Galaxy Grand Prime
Samsung Galaxy J1
Huawei P smart ---- Dit is zijn laatste gebruikte telefoon, die ook in het water heeft gelegen.
Ik hoop dat jullie mij voorzien kunnen van tips of informatie!
Mocht deze niet in de juiste topic staan, hoor ik het graag.