Ik kom er niet uit: PC Case voor RTX2080ti en 9700K

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-01 02:54
Ik zoek een
Ik ben op zoek naar een PC Case, de balans tussen koeling en noise moet de sweet spot hebben, en dust filters zijn ook fijn.Out of the Box moet ie top koelen, ik wil niet nog een hele trits koelers moeten toevoegen. Liefst niet al te RGB-ish en er moet een GPU van 33 cm inpassen. Mn vorige setup had een 8700k en een 1080ti in een Sharkoon BW9000, maar die temps waren niet echt super. Mede door de plaatsing van de hddtray voor de front fans.

Wat is je budget?
Tussen de 100-200 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had bijna de trekker overgehaald om een meshify C te kopen, maar mijn 2080ti gaming trio X past daar niet lekker in zag ik op reddit.Twijfel nu tussen de silverstone RL06 (ben bang dat ie te noisy en dusty is) en de Be Quiet silentbase 801 (vind 't een mooi ding, maar ben weer bang dat ie te warm is)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming, gaming, gaming, muziekproductie

Ik heb gamers nexus al 3 dagen afgestruind, maar ik kom er niet helemaal uit. De keuze is reuze. Neig naar de silverstone RL06 maar vind het een beetje een cheape kast om te zien, en dat vind ik van de be quiet sb801 niet :)

Help wordt erg gewaardeerd!

Alle reacties

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wellicht een Fractal Design R6: pricewatch: Fractal Design Define R6 Black

Grafische kaart maximum lengte: 465 mm

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02 18:53

Deathchant

Don't intend. Do!

Lian Li pc-o11 air voor 125 euro wellicht? Wel ff de voorste stoffilter vervangen met 3 losse Silverstone stoffilters en je hebt een koele case.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:41

Cyphax

Moderator LNX
tollo71 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:45:
Wellicht een Fractal Design R6: pricewatch: Fractal Design Define R6 Black

Grafische kaart maximum lengte: 465 mm
Voor nog meer ruimte is Define S misschien ook wel een mooi alternatief. Je hebt dan alleen niet ruimte voor veel schijven en ze zitten dan achter je mobotray, maar dan heb je wel bizar veel ruimte in een mooie kast zonder al teveel poespas. :)
(Om de een of andere reden staat er wel bij dat de max lengte van de grafische kaart 425mm is, wat me een beetje verbaast)
Oh hij is iets minder diep schijnbaar, maar als het genoeg is, is de kast wel een aanrader imho :+

[ Voor 16% gewijzigd door Cyphax op 21-12-2018 10:12 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-01 08:33

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Cyphax schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:09:
[...]

Voor nog meer ruimte is Define S misschien ook wel een mooi alternatief. Je hebt dan alleen niet ruimte voor veel schijven en ze zitten dan achter je mobotray, maar dan heb je wel bizar veel ruimte in een mooie kast zonder al teveel poespas. :)
(Om de een of andere reden staat er wel bij dat de max lengte van de grafische kaart 425mm is, wat me een beetje verbaast)
Oh hij is iets minder diep schijnbaar, maar als het genoeg is, is de kast wel een aanrader imho :+
Heb zelf de Define S en is echt een kwaliteitskast voor niet eens zo veel geld.
Iets om wel rekening mee te houden: de airflow aan de voorkant is niet geweldig, zo is dus een extra fan wel nodig aan de voorkant. Merkte met mijn setup (1 intake 1 outtake) dat er veel lucht aan de onderkant van de kast werd gezogen. Een extra fan plaatsen als intake is dus wel handig.
Max. GPU length is trouwens 44,5CM

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

• trainsim87
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-02-2023
Misschien een Mastercase H500p lijkt me wel iets voor jou zie product: Cooler Master MasterCase H500P
Pagina: 1