Toon posts:

Advies aankoop 55" TV + paar vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zoek naar een nieuwe TV:

55"
Wordt regelmatig gebruikt in een fel verlichte huiskamer, er wordt ook overdag TV gekeken
In de zomer best wat invallend licht - goede anti -reflectie wenselijk
Zo goed mogelijke kijkhoek
Wordt enkel als TV gebruikt :) , geen games, geen blue ray, smart TV is geen vereiste
Graag goed geluid - in de context dat er geen apart surround sound wordt gebruikt
Geen voorkeur merk

Budget: Niet zo heel belangrijk

Aangezien er enkel TV gekeken wordt stel ik mij de vraag op welke specificaties je moet focussen om TV's te vergelijken. Ben al 1x effectief gaan kijken, helaas waren er slechts een kleine selectie TV's aangesloten op de klassieke kabel. Best moeilijk te vergelijken dus.

Gezien de aanwezige verlichting lijkt Oled niet de eerste keuze.

Thx

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien even https://nl.hardware.info/...panasonic-samsung-en-sony lezen ter inspiratie?

Gezien je eisen, zou Samsung de aangewezen keuze zijn vanwege de hoeveelheid omgevingslicht. Maar tegelijkertijd, wat jij veel/fel vindt, kan zeker binnen de marges van andere TV's vallen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 17:12
Wellicht eens kijken naar de E7 OLED series van LG? Hebben een ingebouwde soundbar met degelijk geluid. Ja, is OLED, maar uit eigen ervaring kan ik je melden dat je daar ook in een goed verlichte kamer nog prima kan kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-10 09:22
Wij hadden begin dit jaar ongeveer dezelfde eissen en omstandigheden. Ben toen op de: Sony KD-55XE9305 uitgekomen.

reviews: Sony 55" XE93 uhdtv - hdr-tv met slimme backlight