Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe verander ik op mijn iPhone 7 de call interface > Android

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 09:53
Mijn vraag:

Ik heb sinds kort een iPhone 7 in gebruik als mijn primaire telefoon. Dit in verband met een gevalletje slechte accu van m'n HTC 10. Nu is het geval dat ik bepaalde features enorm kan waarderen aan de iPhone (batterijduur voornamelijk), maar andere ook totaal niet. Eén van die 'features' is het feit dat als ik iemand wil bellen, ik moet kiezen tussen het zoeken van een contactpersoon op het ene scherm (met een piepklein menu overigens) en het invoeren van het nummer op het andere scherm. Als ik iets zou omschrijven als het meest achterlijke verschil dat ik tot op heden ben tegen gekomen tussen die iPhone en de HTC10/Android, is dat het. Op Android krijg je het numeriek toetsenbord en op basis van je invoer, verschijnt er een menu met potentiële kandidaten. Op iPhone dat piepkleine menu waar ik dan ook nog eens eerst in moet klikken.

Heeft iemand een idee hoe ik de Call Interface gebruikersvriendelijker kan maken?