Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een WiFi beveiligingscamera voor mijn woning. Deze is vooral bedoelt om de boel in de gaten te kunnen houden als ik op het werk ben en er niemand thuis is.
De camera moet over het volgende beschikken:
- goed en duidelijk beeld (ook tijdens de nacht);
- de mogelijkheid dat ik gewaarschuwd wordt bij beweging;
- een makkelijke installatie zonder gaten boren en kabels trekken;
- een bewaartermijn van 24 uur of langer, het liefst 7 dagen;
- geen abonnementskosten;
- eventueel de mogelijkheid tot het instellen van detectiezones of het koppelen aan slimme apparaten/verlichting (zonder extra kosten).
De camera hoeft niet perse buiten te hangen. Echter heeft dit wel mijn voorkeur, zodat het mogelijk ook een preventieve werking heeft.
Mijn budget ligt rond de 200-250 euro per camera. Ik heb er 2 a 3 nodig.
Nu heb ik gekeken naar produten als Nest en Circle 2. Dit is wel de richting waarin ik zoek, alleen heb je aan de Nest weinig zonder abonnement en heeft de Circle 2 last van Ghosting met IR. Wellicht dat jullie mij in een goede richting kunnen wijzen.
Bedankt!
Ik ben op zoek naar een WiFi beveiligingscamera voor mijn woning. Deze is vooral bedoelt om de boel in de gaten te kunnen houden als ik op het werk ben en er niemand thuis is.
De camera moet over het volgende beschikken:
- goed en duidelijk beeld (ook tijdens de nacht);
- de mogelijkheid dat ik gewaarschuwd wordt bij beweging;
- een makkelijke installatie zonder gaten boren en kabels trekken;
- een bewaartermijn van 24 uur of langer, het liefst 7 dagen;
- geen abonnementskosten;
- eventueel de mogelijkheid tot het instellen van detectiezones of het koppelen aan slimme apparaten/verlichting (zonder extra kosten).
De camera hoeft niet perse buiten te hangen. Echter heeft dit wel mijn voorkeur, zodat het mogelijk ook een preventieve werking heeft.
Mijn budget ligt rond de 200-250 euro per camera. Ik heb er 2 a 3 nodig.
Nu heb ik gekeken naar produten als Nest en Circle 2. Dit is wel de richting waarin ik zoek, alleen heb je aan de Nest weinig zonder abonnement en heeft de Circle 2 last van Ghosting met IR. Wellicht dat jullie mij in een goede richting kunnen wijzen.
Bedankt!