Aopen frontjes los te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Zijn de frontjes voor Aopen kasten (HX08 / HQ08) ook los te koop? ik heb namelijk mijn HX front een beetje vernaggeld (geverfd, maar da's een btje mislukt), dus ik wil een nieuwe kopen... en zo ja waar verkopen ze die?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Ja, ik ik zoek ook Aopen frontjes alleen dan van de HQ45 serie. ik weet ook niet of die los worden verkocht?!? allen dan van die half doorzichtige blauwe ofzo. (mac uitvoering)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Als je alleen die gekleurde golf zoekt, die zijn volgens mij wel te krijgen los. Maar ik moet echt het hele voorpaneel nieuw hebben...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Ja dat zou best kunnen ja!
Weet je of de komplete frontjes ook compatable zijn met andere modellen (miditower uitvoering)???

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:55
Op zondag 22 juli 2001 15:18 schreef twakker het volgende:
Ja dat zou best kunnen ja!
Weet je of de komplete frontjes ook compatable zijn met andere modellen (miditower uitvoering)???
Jep passen op iedere kast van de zelfde maat

zelfd als je een kast heb in een andere uitvoering

klik klik en je hebt een ander frontje :P

Repareren doe je zo.

Verwijderd

ben even naar m'n computerboer gegaan en heb gevraagd of hij er nog een paar over had heb er direct 5 gekregen *D

(damn typo's) :)

Verwijderd

ik had mijn inwin verneukt.. dus ik inwin mailen... hun oh stuur berichtje naar distributeur.. ik gedaan.. gratis nieuwe voorkant en bovenkant gekregen!!!!

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 15:45 schreef Djurre het volgende:
ben even naar m'n computerboer gegaan en heb gevraagd of hij er nog een paar over had heb er direct 5 gekregen *D

(damn typo's) :)
Oke, maar dan krijg je alleen van die bay-frontjes, niet voor de hele voorkant van je kast

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02
Gewoon naar de zaak gaan waar je die meuk hebt gehaald.. Bij mij op vakantiewerk hadden ze een hele zooi in een doos liggen. Soms zitten die dingen los bij een kast, en die worden dan in 1 grote doos geflikkerd, zo ook bij mij op het werk :) Dus daar ff vragen.

edit:

Ow shit je bedoelt wat anders.. Sorry :D
Pagina: 1