Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Msi Gaming Laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Weet niet zeker of dit het goede topic is, misschien hoort hij in meerdere tegelijk.

Ik heb sinds 11 maand een MSI GP62M 7RDX icm met een Logitech G703 en een Xbox controller

Leuke laptop setup, , met leuke specs voor een beetje standaard gaming. Niet op ultra settings. Maar het draait leuk.

Speel op dit moment Destiny 2 ,BF 1 , en t draait allemaal zonder hakkelen.

Alleen loop ik tegen wat problemen aan.

De standaard m2 ssd van 120GB is net te klein, en de standaard 2,5 sata schijf ratelt er lekker op los Hier staan mijn games op (moet wat langer wachten.

Deze wil ik vervangen voor eeen M2 240gb ssd en een 1 tb 2,5" SSD van Adata of Crucial, beide merken nooit problemen mee gehad.

Nou wil ik graag mn wifi kaart upgraden , maar weet iemand wat voor een er in past en of er ook zon whitelist is , want bij mijn Lenovo kon er niets in zonder mods.. En een bios mod wil ik nog niet in mn garantie periode doen.

Alle reacties

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:02
Een heel topic met informatie, waarvoor dank, alleen we hebben er niet veel aan ;)

Bij een MSI laptop kun je zonder problemen het WiFi kaartje vervangen. Wel letten op wat voor soort kaartje je moet hebben!! Er is dus geen hardware lock of wat dan ook.

Ook betreft je M2 SSD, kijk even goed wat je laptop ondersteund.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Koop een Samsung 860 EVO of crucial mx500. Dan zit je altijd goed. Zou wel voor 500GB gaan. Niet heel veel duurder t.o.v. 250GB, maar wel dubbel zoveel opslag, waardoor de drive wat langer meekan.

Verwijderd

Topicstarter
Ben een beetje op onderzoek gegegaan, op het MSI forum staat dat de bottleneck is dat het m2 slot een combo slot is. En dat je de 860 EVO over moet slaan ivm met hitte en prestatieverlies. Heb goede ervaringen met de MX serie van Crucial. Daar is even naar zoeken , bedankt !

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
Hoi Joepfloep, ik heb een snelle vraag over deze laptop... hoe ver kan het scherm open? Kan deze helemaal opgeklapt worden, zodat de laptop helemaal 'plat' is?

Of kun je hem maximaal tot zoiets uitklappen: __/

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

yinx84 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:47:
Hoi Joepfloep, ik heb een snelle vraag over deze laptop... hoe ver kan het scherm open? Kan deze helemaal opgeklapt worden, zodat de laptop helemaal 'plat' is?

Butt can you do thisss: ___.___

A no.

confused reality

Verwijderd

Topicstarter
yinx84 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 18:47:

Hallo ,

Hij kan niet helemaal vlak , maar halverweg tussen __/ en __ _

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil alleen de schijven vd MSI nog upgraden.

Iemand een idee of de ssd's van ADATA een beetje goed zijn ?

Wil er 1x M2 2280 500GB SSD inzetten en 1x 2,5" 1TB SSD , heb op het MSI forum gevonden dat de Samsungs niet zo lekker werken. Mijn budget voor deze upgrade op dit moment is 250 Euro max

Iemand een paar goede tips ?

Zit zelf te denken aan Crucial, maar zag dat de ADATA schijven ook gunstig geprijsd zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2019 23:57 ]

Pagina: 1