http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
De naam was tweakers.netOp maandag 23 juli 2001 11:18 schreef Metzie het volgende:
Geef de server volgende keer een duidelijkere naam. Er zijn veel meer WorlsHL" servers in de lijst, vandaar.
Dat stond er duidelijk .....
Kijk hier stond het MetzieOp zondag 22 juli 2001 20:39 schreef Manic het volgende:
okay ik start hem nu op:
- Gebruik die filter functie om hem te vinden
- De naam is Tweakers.net
- Er zijn bijna geen servers voor Worms dus je hebt hem zo
- En nee zonder een echte serial kun je niet spelen
Zie jullie zo...
Zo klaar.... hebben we ook niet meer last van teamgenoten die je zo nodig met een honkbal knuppel neer moeten slaanhostname "Tweakers.net"
pausable 0
sv_maxspeed 320
mp_timelimit 30
sv_cheats 0
"mp_tourlimit""25.000000"
"mp_teamlist""Wormsblue;Wormsred"
"mp_timelimit""0.000000"
"mp_falldamage""0"
"mp_friendlyfire""0"
"mp_forcerespawn""1"
"sv_sendvelocity""1"
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Das waar maar ik vind kut dat ik altijd val, maar je hebt gelijk hij moet aan ...Op maandag 23 juli 2001 12:16 schreef Metzie het volgende:
Falldamage zou ik juist wel aan ztten. Er is niks leukers als een worm 3 verdiepingen naar beneden slaan
zullen we een tijd + team afspreken hier, lijkt me lachen.Op maandag 23 juli 2001 13:19 schreef Manic het volgende:
[..]
Das waar maar ik vind kut dat ik altijd val, maar je hebt gelijk hij moet aan ...
Verwijderd
Dat wouk net zeggen...Op maandag 23 juli 2001 11:51 schreef Ericston het volgende:
Manic: er stond eigenlijk wel 'WormsHL', dit kan je namelijk niet instellen vanuit het spel, maar moet je in de wormshl directory bij server.cfg (voor een dedicated server) of bij listenserver.cfg oid (voor een non-dedicated server) instellen.
Maareuh... same time.. same place.. ofzo..
Kanik weer enorm veel screenshots maken hoe die wormen mekaar mishandelen met honkbalknuppels...
^^ hebbum al tnx ^^
Enige avond vrij
ik willut ff spelen
eigenlijk jammer dat ik gister final fantasy ging kijken (leuke film btw). maarja... vriendinnetje wou ook kijken....
ik wil wel een een hosten... maar dan wordt het 2vs2. want meer dan 4 man hosten kan ik niet met chello. 16kb upload
Het password werkte wel.Op maandag 23 juli 2001 11:56 schreef Manic het volgende:
Fuck maar ik gaf toch echt de naam tweakers.net maar euh werkte het paswoord dan wel ?! Moest je er wel 1 invullen ?
Jaja, ik heb het nou al genoeg gehoord!Op maandag 23 juli 2001 12:01 schreef Manic het volgende:
[..]
Zo klaar.... hebben we ook niet meer last van teamgenoten die je zo nodig met een honkbal knuppel neer moeten slaan
3 vs. 3 is eigenlijk het minimum, IMHO.Op maandag 23 juli 2001 14:18 schreef Bloodclot het volgende:
ik wil wel een een hosten... maar dan wordt het 2vs2. want meer dan 4 man hosten kan ik niet met chello. 16kb upload
Wat mij betreft wel ok. Alleen ben ik vanaf morgen zo'n week of twee op vakantie. Dusseh, dan zie ik jullie daarna wel.Op maandag 23 juli 2001 13:51 schreef Manic het volgende:Woensdag avond of 's middags ?
Verwijderd
Ik ga'et iig in de gaten houden..
Ik vind DoD ook veel beter alleen is dit vet lachuhOp maandag 23 juli 2001 16:13 schreef Raven_ het volgende:
Ik denk als we vanavond weer ff gaan gamen datik'et voor gezien hou... Ik vind'et nu nog aardig slapjes vergeleken met cs. Maar er komt nog aardig veel d'r voor..
Ik ga'et iig in de gaten houden..
En dit moet je ook niet elke dag spelen ...
Maar de geluiden en wapens enzo zijn toch vet !
Nu maar wachten tot Beta2.0 uit komt
Nu hoor ik jullie zeggen, kan jij het beter dan?
Nou... ik denk van wel.
Toch eerst maar eens wachten op beta 2.0.
Verwijderd

Moet er nog steeds om lachen...
Mijn favo levels zijn bathroom en die ene die je ziet op die screenshot. En forest is ook wel kewl..
Let eens op de text, jullie zijn flink te keer gegaanOp maandag 23 juli 2001 16:31 schreef Raven_ het volgende:
Hijs zekers vet lachen ja... Mijn favo plaatje (schijt aan die 56k'ers..):
[afbeelding]
Moet er nog steeds om lachen...
Mijn favo levels zijn bathroom en die ene die je ziet op die screenshot. En forest is ook wel kewl..
Want als ik het me goed kan herinneren zei je daarna: "Niet mij!!!" oid.
http://members.home.nl/ericston/
Dat was een etter ... sloeg mij steeds neer
Vraagje. Hebben jullie een console ? Ik niet
Verwijderd
Ja je ging opeens naar mij toe dus ik met licht snelheid niet mij!! maar te laat... K'was al vissenvoer..Op maandag 23 juli 2001 16:48 schreef Ericston het volgende:
Is die tekst gelogd in je serverlogs Raven_?
Want als ik het me goed kan herinneren zei je daarna: "Niet mij!!!" oid.
http://members.home.nl/ericston/
Btw. manic.. dat was toenik voor'et eerst hoste...
Bij jou speelde ik alleen op zo'n level in een vaag huiskamertje ofzo. Zatik op'et laatst helemaal bovenaan als een b-17 W-17 iedereen te bombarderen...
jep die miste ik ookOp maandag 23 juli 2001 18:10 schreef Flexx het volgende:
Net ook weer veel fransen.
Vraagje. Hebben jullie een console ? Ik niet
Gewoon achter de commando regel van je pictogram dit zetten :
c:\Games\Halflife\hl.exe -console
Toen kreeg ik een vaag scherm en dit kan je oplossen door -console weg te halen en ta ta ..... dan heb je hem nog steeds de console maar dan zonder dat vreemde scherm
Verwijderd
Als er vanavond nog gewormt gaat worden ben ik van de partij (laatste keer achter mijn peeceetje voor de komende weken
gaan we elke maand zo iets houden?? net als bij operation-flashpoint.
"er is iets nieuws uit, dus dat moeten we even checken met zijn allen"
Verwijderd
Wel koel idee om gewoon met nieuwe dingetjes met z'n allen een servertje op te zetten en te zien of het de moeite waard is of om te zien of het fun is om te multiplayen.Op maandag 23 juli 2001 19:46 schreef Bloodclot het volgende:
ik ben dan ook van de partij!!
Dat rooie ding is de teleporter, kan je met een andere worm van plaats verwisselen. Maar dan moet je dus op een andere worm mikken.Op maandag 23 juli 2001 19:48 schreef BBK het volgende:
Jammer dat gistern I-net vaag deed, anders had ik wel meegedaan. Maarre WormsHL is vet. Had het op een minilan gespeeld en de kamikaze werkt zooooo kewl. En je kunt ook sommige dingen kapot schietenMaar 1 ding kwamen we niet uit. waar dient dat grote rode wapen voor wat onde 3 zit? Verder, als iemand een servertje maakt ben ik van de partij
Ziet er nog buggy eruit maar dat boeit niet
Helaas was de server beetje laggy dus als het kan ben ik ook van partij op de server
Verwijderd
OFP deja vu...Op maandag 23 juli 2001 19:46 schreef Bloodclot het volgende:
ik ben dan ook van de partij!!
Herrinert iemand die topic van me?
Nog mensen die er zin in hebben?Op maandag 23 juli 2001 19:39 schreef Ericston het volgende:
Als er vanavond nog gewormt gaat worden ben ik van de partij (laatste keer achter mijn peeceetje voor de komende weken).
213.51.113.48 - Tweakers MkII.
Verwijderd
Als je nog van plan bent te gaan joinen moet je het nu en hier even posten.
IP staat hierboven.
Komt allen!
i hoop dat er binnenkort wat bug-fixes komen. want veel personen worden ge-auto-kicked. en ik wordt ook welles met vreemde foutmeldingen terug naar windows verwezen.
oja nog iets :
typ "changeteam" in console en je veranderd van team...
Verwijderd
Zo ongeveer om 23.30 moet denk ik wel kunnen
jullie?
zullen we met z'n allen WOENSDAG AVOND afspreken ?!
Reply a.u.b ff, zo weet ik of het zin heeft om een server optezetten ....
Verwijderd
Count me in ..
+ het is frans, htf i know wat het betekend
GRRRRROp dinsdag 24 juli 2001 18:34 schreef Raven_ het volgende:
Vanavond iig geen worms of CS voor mij... Max payne is uit dus...
Verwijderd
Je zou dat niet zeggen als je max payne had...Op dinsdag 24 juli 2001 18:46 schreef Wesley het volgende:
[..]
GRRRRR
/me heeft een may payne break... aangezien hij niet verder komt...
ja joh?Op dinsdag 24 juli 2001 20:57 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Je zou dat niet zeggen als je max payne had...
/me heeft een may payne break... aangezien hij niet verder komt...
succes dan maar, hier gaat Max Payne NEVER werken
Verwijderd
Ik zou bijna medelijden krijgen met je dat je geen MP kan draaien.... *snap* t'is al voorbij.. max payne schops kont..Op dinsdag 24 juli 2001 21:58 schreef Wesley het volgende:
[..]
ja joh?je komt er toch niet meer uit i think lol
just kidding
succes dan maar, hier gaat Max Payne NEVER werken
Maar ff serieus... Zodra je een geforce 2 mx hebt (die kreeg je toch zei je?
Dus wie zijn er morgenavond (WOENSDAG) allemaal ?!
Vertel a.u.b ff, (zo kan ik (als er veel komen) nog wat regelen i.v.m server ...- G3R10 ?
X Raven MAX PAYNE
- hicham ?
- Wesley
X Bloodclot MAX PAYNE
- Ericston ?
- JeanLucPicard ?
- SCaffa ?
- BBK
- Flexx ?
- BlueAngelGoT ?
- UneXpeCteD ?
- Metzie ?
- Gerrit83 ?
- Predator_NL ?
- hansdezwans ?
- Tampie2000 ?
- Shaggy16 ?
- Bass64 ?
[slomo] ik hop van de wasmaschine af. richt mijn dubbeloops shotgun op Manic, ik schiet 2 keer. *smots*! [/slomo]
i'll be there, en HOPELIJK met m'n Geforce 2 MXOp woensdag 25 juli 2001 00:44 schreef Manic het volgende:
-=BELANGRIJK !!=-
Dus wie zijn er morgenavond (WOENSDAG) allemaal ?!
[..]
Vertel a.u.b ff, (zo kan ik (als er veel komen) nog wat regelen i.v.m server ...
Bedankt !
Verwijderd
zonder certificaat keje ook rijdenOp woensdag 25 juli 2001 18:37 schreef Raven_ het volgende:
Vandaag iig niet voor mij. Ik heb A) beta test PA enMax payne. En morgen ga ik hele dag voor certificaat leren want ik wil geen 2de keer zakken daarvoor...
Verwijderd
Als je mij ook in het spel wilt hebben, moet ie binnen een uur er zijn. Anders kan ik niet lang genoeg meer spelen en dan doe ik het niet.
Ik moet nl. rond 22.00u richting andere zaken.
Verwijderd

Ik denk dat het wel duidelijk is wat de plaatjes voorstellen. Zeker het superschaap zal bij velen het hart sneller doen kloppen
Verwijderd
Sorz ..was nogal laat klaar met werken..
Verwijderd
Hmmz, dacht dat ik heel het topic gelezen had...Op woensdag 25 juli 2001 22:52 schreef Raven_ het volgende:
Die superschaap hadik al geplaatst...
Nouja, zal het wel vergeten zijn.
Als de tegenstander is en spring ineens heel hoog doen ...
Krijg je zo'n effect :
*SPLATS*
Verwijderd
is ook leuk als de rand ineens schuin afloopt, en dat de gravity dan negatief staat
Was vet flauw van je toen je dat steeds deed, en maar net doen of je er niks vanaf wistOp donderdag 26 juli 2001 15:21 schreef Manic het volgende:
Lachuh man ... met de sv_gravity klooien
Als de tegenstander is en spring ineens heel hoog doen ...
Krijg je zo'n effect :
*SPLATS*
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Whehe.. Deedik laatst ook toen strikerz plat was.. Hadik een cs servertje... sv_airaccelerate -15 en sv_gravity 200 ...Op donderdag 26 juli 2001 18:23 schreef Huntor het volgende:
[..]
Was vet flauw van je toen je dat steeds deed, en maar net doen of je er niks vanaf wist
Sorry dude, was wel lachuh (voor mij dan)Op donderdag 26 juli 2001 18:23 schreef Huntor het volgende:
[..]
Was vet flauw van je toen je dat steeds deed, en maar net doen of je er niks vanaf wist
Maar euh dacht je echt dat ik zo'n stakker was
Verwijderd
hehe ..bepaalde strikerz modjes ..ik noem geen namen *kuche* th3r!0n *kuche* willen laat in de n8 (met toestemming van alle mensen in de server..) ook nog welles sv_gravity 200 doenOp donderdag 26 juli 2001 18:43 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Whehe.. Deedik laatst ook toen strikerz plat was.. Hadik een cs servertje... sv_airaccelerate -15 en sv_gravity 200 ...
Maareh..wanneer word d'r weer gespeeld (worms hl) ..??
Verwijderd
Nee wist wel dat je dat deed. Zat wel ff te twijfelen toen je zei dat je nergens vanaf wistOp vrijdag 27 juli 2001 00:37 schreef Manic het volgende:
[..]
Sorry dude, was wel lachuh (voor mij dan)
Maar euh dacht je echt dat ik zo'n stakker was
What a fine day for Science! | Specs