Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een oude router gevonden van KPN (kpn experia box tg787 of terwijl een thomson TG585).
Maar ik zit al een hele tijd bij Ziggo, en ik ben benieuwd of ik nog iets met die oude router kan doen ?
Ik heb hem al aangesloten en getest, je kan ermee verbinden met wifi en ethernet maar je kan geen enkele website bezoeken, alles word geblokkeerd.

Is er een manier of van deze blokkade af te komen ? :?

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:23
Ding zal waarschijnlijk kpn firmware draaien en zal je niet als andere router zo in je netwerk kunnen opnemen. (Switch/AP mode)

Dat ding wil je verder ook niet in je netwerk hebben toch? Hij heeft maximaal 100Mbps lan poorten en wifi 802.11b/g. Snel terugsturen naar zijn 2003 dat ding :P

[ Voor 42% gewijzigd door HKLM_ op 18-12-2018 18:38 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HKLM_ schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 18:35:
Ding zal waarschijnlijk kpn firmware draaien en zal je niet als andere router zo in je netwerk kunnen opnemen. (Switch/AP mode)

Dat ding wil je verder ook niet in je netwerk hebben toch? Hij heeft maximaal 100Mbps lan poorten en wifi 802.11b/g. Snel terugsturen naar zijn 2003 dat ding :P
Ik gebruik het niet om te gamen, maar gewoon om te experimenteren dus 100 Mbps zou goed zijn.
En zou er een manier zijn om die firmware te vervangen ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2018 19:24 ]