Flap
Verwijderd
H600A mhmm nooit gezien heb je er een plaatje van.Ik heb btw de hx08 en die bevalt uitstekend
Ziet er wel geinig uit... USB, sound aan de voorkant... en volgens mij erg modvriendelijke voorkant...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
plaatje

wel mooie kast maar ik vind de big towers (hq hx) toch mooier

wel mooie kast maar ik vind de big towers (hq hx) toch mooier
Maar daar kunnen geen 2 3,5" drive in.
Flap
Jawel, beter kijken...Op zondag 22 juli 2001 15:54 schreef UDuckling5 het volgende:
In een HX08 (en alle andere **08 kasten) kan overigens maar 1 3,5" apparaat (bij mij zip100, dus keb geen floppydrive)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
waarom heb je er al 1 nodig?Op zondag 22 juli 2001 15:54 schreef UDuckling5 het volgende:
Verwijderd
hij doelde op de H*08Op zondag 22 juli 2001 15:57 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Jawel, beter kijken...
In een HX08 (en alle andere **08 kasten) kan overigens maar 1 3,5" apparaat (bij mij zip100, dus keb geen floppydrive)
heb net ff gekeken en hij is niet eens breder dan de H*08, niet echt een optie dus... de H800A daar in tegen...
weet je al waar ze tekoop zijn?
enehh kleine kans op mensen met ervaring met deze kast, hij is behoorlijk nieuw
Pagina: 1