Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gaat voornamelijk om gamen. Ik speel spellen zoals Assassins Creed, Tomb Raider, Overwatch, Battlefield V. Het zijn dus best wel intensieve games die ik graag wil gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil liever niet meer dan €1200 uitgeven. Edit: Ik realiseer dat ik een beetje te ambitieuze eisen heb voor de computer die ik eigenlijk wil. Ik kan mijn budget verhogen tot €1500. In principe zou ik zelfs €1800 kunnen uitgeven, maar dat vind ik weer een beetje teveel van het goeie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en alle tips zijn welkom.
Ga je overklokken?
Dat ligt denk ik aan de uiteindelijke videokaart die ik ga kopen.
Wat verwacht je van ons?
De build die ik hierboven heb gedeeld, heb ik gekregen van een vriend van mij. Ik weet dus dat deze build compatible is, hij gebruikt dit namelijk zelf. In deze build zitten nog geen behuizing, scherm en toetsenbord inbegrepen, dus dan komt het totaal bedrag uiteindelijk sowieso boven de €1200. Vandaar mijn vraag, op welke onderdelen kan ik het beste besparen zonder dat de performance van de computer al te veel achteruit gaat?
Het gaat voornamelijk om gamen. Ik speel spellen zoals Assassins Creed, Tomb Raider, Overwatch, Battlefield V. Het zijn dus best wel intensieve games die ik graag wil gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil liever niet meer dan €1200 uitgeven. Edit: Ik realiseer dat ik een beetje te ambitieuze eisen heb voor de computer die ik eigenlijk wil. Ik kan mijn budget verhogen tot €1500. In principe zou ik zelfs €1800 kunnen uitgeven, maar dat vind ik weer een beetje teveel van het goeie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 216,90 | € 216,90 |
| 1 | MSI B450-A PRO | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 489,- | € 489,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 137,90 | € 137,90 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 73,90 | € 73,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.092,50 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en alle tips zijn welkom.
Ga je overklokken?
Dat ligt denk ik aan de uiteindelijke videokaart die ik ga kopen.
Wat verwacht je van ons?
De build die ik hierboven heb gedeeld, heb ik gekregen van een vriend van mij. Ik weet dus dat deze build compatible is, hij gebruikt dit namelijk zelf. In deze build zitten nog geen behuizing, scherm en toetsenbord inbegrepen, dus dan komt het totaal bedrag uiteindelijk sowieso boven de €1200. Vandaar mijn vraag, op welke onderdelen kan ik het beste besparen zonder dat de performance van de computer al te veel achteruit gaat?
[ Voor 3% gewijzigd door Vosso op 18-12-2018 20:40 ]