Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Processor voor een nieuwe PC.
Ik gebruik het voor C# development in Visual Studio 2017 en voor Machine Learning met Python en Spider.
Ik wil graag weten of de keuze eenvoudig is met intel vs ryzen...
Het wordt wel voor een compleet nieuwe PC. Geen hergebruik van onderdelen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1500 euro (zonder scherm)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, sta open voor alle suggesties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het wordt een PC voor development/Machine learning en af en toe een game die aardig moet draaien.
De games zijn vaak strategy games e.g. civilization en rpg games e.g. fallout.
Ik heb aardig wat artikelen gelezen over intel vs ryzen, maar kon geen eenduidig antwoord krijgen. Ik hoop eigenlijk op een tweaker die uit eigen ervaring de beste keuze weet hiervoor. :-)
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Processor voor een nieuwe PC.
Ik gebruik het voor C# development in Visual Studio 2017 en voor Machine Learning met Python en Spider.
Ik wil graag weten of de keuze eenvoudig is met intel vs ryzen...
Het wordt wel voor een compleet nieuwe PC. Geen hergebruik van onderdelen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1500 euro (zonder scherm)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, sta open voor alle suggesties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het wordt een PC voor development/Machine learning en af en toe een game die aardig moet draaien.
De games zijn vaak strategy games e.g. civilization en rpg games e.g. fallout.
Ik heb aardig wat artikelen gelezen over intel vs ryzen, maar kon geen eenduidig antwoord krijgen. Ik hoop eigenlijk op een tweaker die uit eigen ervaring de beste keuze weet hiervoor. :-)
[ Voor 18% gewijzigd door tictactoe op 18-12-2018 13:34 ]