Toon posts:

Logitech Cordless Desktop Pro is het wat???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk deze week de Logitech Cordless Desktop pro kopen,maar nu heb ik toch wat vraagjes:

*Is ie wel handig met snelle spellen (Q3A,Ut,Cs)

*Goed ontvangst???

*Hoe bij lan-partys bij mensen met dezelfde set??

Wie heeft ervaring met deze set??

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Ontvangst is goed, gebruik hem ook regelmatig als ik naar een DVD'tje aan het kijken ben als remote vanaf de bank (2.5mtr verderop)

De muis is wel FF wennen als je altijd die platte dingen gewend bent, maar naar een dag of 2 wil ik geen andere meer.

Voor lannen is het wat minder, als je dichtbij iemand zit met een zelfde set gaan ze zeker 'moeilijk' doen.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Topicstarter
Zit er een grote vertraging in ,bij bijv q3 ,ut en cs??

Moet natuurlijk nog wel een beetje snel kunnen reageren

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:45
Ik ga hem ook kopen na de vakantie. Is alleen beetje duur zeg.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 14:59 schreef GAEvakYD het volgende:
Ik ga hem ook kopen na de vakantie. Is alleen beetje duur zeg.
Ja 230 piek ofzo he bij de Paradigit in Deventer,

[offtoppic]Gae VakYd ??? wat vind je trouwens van de nieuwe shirts en het team zelf[/offtoppic]

• Vincent17
  • Laatst online: 19-07 00:20
Op zondag 22 juli 2001 14:57 schreef Shaggy16 het volgende:
Zit er een grote vertraging in ,bij bijv q3 ,ut en cs??

Moet natuurlijk nog wel een beetje snel kunnen reageren
Ik heb alleen de muis en die reageert zeker toppie, ik speel ook vaak QuakeIIIArena en Counter-Strike

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
ik heb alleen de muis die is relaxed

en doet niet moeilijk als er iemand naast je zit met dezelfde
ze gebruiken een andere freqentie

Verwijderd

Topicstarter
Heb je 2 ontvangers of moeten ze allebi op een ontvanger??

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 15:04 schreef happy3736 het volgende:

ze gebruiken een andere freqentie
Dat hopen we dan maar... bij mij laatst niet nl :r

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Die muis bevalt mee goed, maar hij vreet wel batterijen. 3 paar in een half jaar. Das best veel vindt ik.:?
Of ligt dit aan mijn muis.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 15:51 schreef Niels99 het volgende:
Die muis bevalt mee goed, maar hij vreet wel batterijen. 3 paar in een half jaar. Das best veel vindt ik.:?
Of ligt dit aan mijn muis.
Snelle reactietijd???
Heb je ook het toetsenbord??

Verwijderd

Topicstarter
Nobody iets te vertellen over het toetsenbordje??

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik vind het toetsenbord zelf zwaar ruk. niet te ontvangst ofzo dus maar gewoon de knoppen ik vind hem voor geen meter typen. maar das persoonlijk he.

Verwijderd

ik heb hier een m$ scheef, gebogen, toetsjesbord en das echt geweldig... krijg je geen kramp door en typ je minder vautuh :9

jammer dat r t m$ logo op staat maar das dr zo af te poetsen, of gewoon je eigen sticker eroverheen!!!! :Y)

Verwijderd

Toetsenbord is dus inderdaad erg persoonlijk. Overigens is het allerbeste een naar binnen gekromd toetsenbord (dan hebben je vingers de natuurlijke stand) maar dat terzijde. Over het toetsenbord niets dan goed. Groot bereik is vooral handig. Over de muis was ik wat minder te spreken. Die heeft er gruwelijk veel last van als er meerdere elektrische troep in de buur van de zender staat (zoals monitor, boxen, scanner, tv etc.) nadat ik dat had opgelost deed ie het prima. Die 200+ pieken wel besteed!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
ik ben er tevreden mee.

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Prima set. Ik vind het toetsenbord fijn typen en de muis bevalt me ook goed.

Ook de ontvangst is goed. Ik merk geen verschil met een gewoon toetsenbord en muis. Ik heb ook geen last van storing, terwijl er toch genoeg apparatuur aanwezig is wat een storing zou kunnnen veroorzaken (monitor, scanner, versterker, speakers). :9~

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb thuis en op kantoor deze set, en vind het helemaal geweldig in gebruik, zowel muis als toetsenbord.
Wat eerder werd gezegd dat de knopjes niet lekker zijn vind ik dus niet, had hiervoor een Microsoft ergonimisch toetsenbord en ik vind deze lekkerder, plus dat de extra knoppen voor email enzo wel makkelijk zijn.
Muis lust idd wel een stevig aantal batterijtjes maar ach...
Pagina: 1