verzoek verwijderen negatieve recensie

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mploeger946
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08 23:29
Onlangs heb ik gereageerd op een advertentie van een aanbieder van een Samsung S9. Zie bijgaande link:
V&A aangeboden: Samsung Galaxy S9 Dual Sim 64GB Zwart

Hij reageerde echter in het geheel niet op vragen van mijn kant (ook niet na herhaald verzoek). Daarop heb ik een review geschreven dat hij helaas niet reageert op mijn berichten. Vervolgens kreeg ik binnen een minuut een reactie door middel van een negatieve recensie over mij. Als ik zijn profiel bekijk, dan zie ik dat hij dat vaker doet. Als laatste reactie kreeg ik zelfs de volgende vraag: sinds wanneer ben ik verplicht te reageren?

Ik vind de recensie niet terecht en zou graag willen dat deze verwijderd wordt. Zie de link voor de recensie:
gallery: mploeger946

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Dit moet in:
V&A Feedback

Ik denk dat beide recensies weg moeten, er is geen overeenkomst geweest.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:23
Ik vind het ook best kansloos van je. Waarom moet je iemand 3x een 1 ster rating geven, omdat iemand niet reageert? Net alsof iedereen de hele dag aan zijn telefoon gekluisterd zit om op jou te reageren. Als het niet snel genoeg gaat voor je, ga je toch naar een andere advertentie? Over "Aflevering" en "Voldoet aan beschrijving" heb je niet eens iets te zeggen, want er is geen product geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Je mag niet eens een review schrijven als je geen overeenkomst hebt gesloten.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mploeger946
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08 23:29
@dehardstyler : bedankt voor je reactie, daar hebben we wat aan. Je hebt geen idee hoe het exact zit, en doet vooral aannames, maar je hebt je mening al wel klaar.

Even voor alle duidelijkheid: ik had op 27 november vroeg in de ochtend een vraag gesteld en een reëel bod gedaan, een rappel gestuurd op 28 november vroeg in de ochtend en de dag daarna weer een rappel vroeg in de ochtend. De verkoper woont hier namelijk om de hoek, dus dat is wel zo praktisch. Ik vind 48 uur wachten in een vraag en aanbodrubriek best lang, maar ik zal de tip van harte nemen en er voortaan vanuit gaan dat mensen niet de hele dag aan hun telefoon gekluisterd zijn. Bedankt voor de zeer bruikbare tip.

Nadat ik geen enkele reactie kreeg heb ik in een review alleen aangegeven dat ik geen reactie kreeg en daar 1 ster voor gegeven. Prompt kreeg ik een recensie met 3 x 1 ster. Daarop heb ik hetzelfde gedaan. Wellicht niet terecht, maar is als reactie. Van mij mogen beide recensies weg.

Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic. Heb op verzoek van een mod dit topic (kennelijk op verkeerde plek) geopend, omdat het niet mag in een DM. Is zeker niet mijn bedoeling om hier een discussie te starten met mensen die geen idee hebben wat er gebeurd is. Verzoek staat en daarmee is het wat mij betreft klaar.

[ Voor 27% gewijzigd door mploeger946 op 18-12-2018 10:25 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:23
Wat als hij plots naar het ziekenhuis moest? Of iets dergelijks, dan ga jij hem daar nog even op afrekenen...
Nogmaals, als je haast hebt, zoek dan een andere advertentie. Als je nog meer haast hebt, koop het dan gewoon nieuw in de winkel, dan heb je het direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
@mploeger946 Uit je verhaal blijkt nog steeds niet dat je een overeenkomst gesloten hebt, dus mag je geen beoordeling plaatsen.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:09

InFamous

excommunicado

@mploeger946 Zoals al een paar keer is genoemd door andere users, een review is alleen toegestaan bij een overeenkomst of een poging daartoe. Simpelweg een paar berichten sturen is daar niet genoeg voor en niemand is verplicht om te reageren op de door jou gestuurde berichten. Beide reviews zijn verwijderd.

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.