Hallo ik zou graag wat hulp vragen bij de aanschaf van een neiuwe laptop.Ik zie door de bomen het bos niet qua ontwikkelingen en vernieuwing sind mijn laatste aankoop
Mijn oude acer extensa 7630 vind ik een echte topper en draait al 9 jaar, Hij is nog steeds lekker snel en prettig mee te werken maar de stabiliteit is wat aan t verliezen en moet uitkijken naar een vervanger. Zou iemand mij willen adviseren welke vervanger vergelijkbaar is qua snelheid, stabiliteit, etc.
IK wil hem voor Privégebruik, dus wat mailen en surfen + amateur Grafisch ontwerp kaarten, posters, logo's
Wat is je budget?
mijn budget is ingeveer €550
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
hij hoeft niet vaak mee, maar in huis wordt ie nog wel es heen en weer gesleept
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben verknocht aan Acer omdat ik dit al jaren gewend ben maar niet persé vereist. Mijn wens is dat ie vergelijkbaar of beter wordt zoals snelheid nu Intel Core 2 Duo Mobile T6600, werkgeheugen nu 4gb en videokaart nuIntel GMA 4500MHD
Alvast hartelijke dank, vr gr Tanja
IK wil hem voor Privégebruik, dus wat mailen en surfen + amateur Grafisch ontwerp kaarten, posters, logo's
Wat is je budget?
mijn budget is ingeveer €550
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
hij hoeft niet vaak mee, maar in huis wordt ie nog wel es heen en weer gesleept
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben verknocht aan Acer omdat ik dit al jaren gewend ben maar niet persé vereist. Mijn wens is dat ie vergelijkbaar of beter wordt zoals snelheid nu Intel Core 2 Duo Mobile T6600, werkgeheugen nu 4gb en videokaart nuIntel GMA 4500MHD
Alvast hartelijke dank, vr gr Tanja