Wie heeft er voor mij het juiste advies? Wat wil ik: een soundbar ( Samsung HW-N950 ) en een internet tuner met CD speler. Het moet voldoen aan 1 belangrijke eis: wanneer ik de radio inschakel dan moet de soundbar direct de juiste ingang inschakelen en hetzelfde geldt voor het inschakelen van mijn Samsung tv. Wat ik zelf denk: ik moet dan een internet tuner hebben met een HDMI ARC uitgang ( bestaat dat ? ) De soundabar met Samsung tv maakt immers automatich de juiste verbinding als het goed is. Welk merk en type tuner voldoet aan mijn eis?
@gertbosch Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Je topic is die kant op gegaan.
Verder lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat er een apparaat bestaat dat werkt zoals je het bedacht hebt. Misschien heb je meer kans door e.a.a. te programmeren als een activiteit die je opstart met een Logitech Harmony afstandbediening.
Verder lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat er een apparaat bestaat dat werkt zoals je het bedacht hebt. Misschien heb je meer kans door e.a.a. te programmeren als een activiteit die je opstart met een Logitech Harmony afstandbediening.