Toon posts:

Gewoon een leuk kaartje gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

voor mijn PC-upgrade ben ik op zoek naar een leuk videokaartje. Ik ben van plan een Celeron 566 FCPGA te kopen (mobo ben ik nog niet helemaal uit). En daar moet dus een leuk kaartje in. Mijn budget zit zo rond de 400,- à 500,- ... Any ideas? Ik hoef geen 1024x768 ofzo te draaien, want dan heb ik een bril nodig op mijn 14" monitor :) 800x600 zou al ruim voldoende zijn.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
In dat geval zou ik gewoon een TNT2 of G400 kopen, een Geforce komt toch niet tot z'n recht in die lage resoluties...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Doet inderdaad maar een TNT2 kopen, eventueel met toeters en bellen (video in/out bijvoorbeeld, altijd leuk). Zelf een Celeron 466, 128 Mb, Asus P3B-F en Asus V3800 TVR 32 Mb. UT loopt echt als een trein, zeer tevreden met de videokaart.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Oeps vergeten. Broederlief heeft G400, brak ding vergeleken met de TNT2. Alleen kiezen als je DualHead wil hebben.

Verwijderd

Topicstarter
En dan nog even puur voor de info:

wat is het verschil tussen de 'gewone' en de Pro versie van de Creative Annilihator?

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De gewone is met SDR geheugen en de PRO is met DDR geheugen, vooral beter (DDR) als je op hoge res. speelt.

specs

• tweakerbee
  • Laatst online: 30-08 21:00

tweakerbee

dus..?

DDR = 2X sneller

Ik zou een TNT2Ultra kopen of zo. De viper770 zou wel een leuk kaartje zijn voor jou, denk ik! Of spaar anders nog heel even door voor een 17" monitor ;)

You can't have everything. Where would you put it?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Of de Geforce 2 MX, check tweakers voor een boel reviews.

En voor je mobo, als je echt een c566 wil, zou ik lekker voor een abit bx bord gaan, bv de be6-2.

Verwijderd

Neem een MSI Bx-Master (geweldig bord, spreek uit ervaring) en je spaart nog wat geld uit voor videokaart. Als je die 14" houdt -> nog ff wachten en een GeForce MX kopen. Anders kun je bij funprice.nl ook nog een Elsa Erazor X (sdram) kopen voor 350 piek (kun je trouwens ook een bx-master voor 300 piek halen).

hATEway

Verwijderd

Wekkel: ben ik niet met je eens. Als je voor snelheid gaat wel, maar als je voor kwaliteit gaat heb ik liever een g400. (alhoewel kwaliteit op een 14 inch...)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Klopt, beeldkwaliteit van de G400 wordt geroemd, ook door mij. Mijn kritiek gaat uit naar de 3d prestatie, had ik beter effe bij kunnen vermelden.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:29
Een 14" monitor? Ben je gek?

Spaar door voor een 17" monitor man! Op een 14" kun je niet eens fatsoenlijk kijken..
Een GeForce 2 zou hier absoluut niet tot zijn recht komme. Neem dan zoals iedereen hier zegt een cheap TNT2'tje (ultra). Heb zelf de Viper V770 gehad, een best dingetje hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Nouja, goed, het is een 15" maar dat maakt ook niet zoveel uit :)

Verwijderd

Je mag mijn viper2 wel kopen...

280 piek ofzo :)

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Fritz de Retard (*LoL*) ... bevalt de Viper II kaart je niet? Hehe, mij ook niet, ik heb de mijne al een paar maanden geleden verkocht. Ik wist niet hoe snel ik weer van dat ding af moest komen ;). Ik check nog zo af en toe op de savage2000.com forum en nog steeds geen goeie drivers!? Wat een flutsupport ... oh sorry, jij wilde je kaart verkopen aan Subcire >:) >:)?

PC Specs

Verwijderd

grom..

naja.. het is een "leuk kaartje" voor Quake3 en UT... dan is ie idd zeer goed..
maar je moet er niet van uit gaan dat ie alle mogelijkheden van opengl en d3d benut ofzo... zo weigert ie gewoon soms om te multitexturen
WAT EEN KUTKAART IS HET EIGENLIJK!

fl 250,- ;-)

Nog bedankt heer bomberman... :)

Verwijderd

Hoi, ik heb op een Celly 433 mijn V770 op 165@190 staan, is beresnel.
Ik heb nu echter een Athlon 800 en wil eigenlijk van deze kaart af.

M'n vraagprijs is 199,-, misschien iets voor je?
Pagina: 1