Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbie44nl
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Jaren geleden was er op Filmnet en SF-serie Lexx - the dark zone stories. deze serie heeft 4 seizoenen gedraaid en was totaal anders dan andere SF-series en films.
Nou ben ik benieuwd of meer mensen deze serie kennen en of er nog wat van het internet of usenet te halen valt, of er eventueel HD-versies van zijn en of er ook nog spul van te krijgen is met NL subs. Ik zie hier en daar wel wat opduiken, maar allemaal zonder ondertitels. Ik ben benieuwd. Op het internet is er eigenlijk niet al te veel van te vinden en wat er op staat, is al van 5 of 6 jaar terug......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik betwijfel of er een versie is met echter NL ondertitels anders dan opnames van Filmnet

Regios 2 heeft een UK versie (geen NL ondertitels) en een Duitdse
Wikipedia: Lexx

Volgens mij zijn er ook alleen DVD's in omloop, hoewel er op youtube afleveringen staan met blueray in de naam. Deze redit geeft zelfs aan dat er van seizoen 1 en 2 geen hd beelden zijn

Succes met zoeken

[ Voor 22% gewijzigd door jeanj op 17-12-2018 21:04 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gewoon kopen. Als je het ergens wilt leechen, dan is het niet nodig om op Tweakers hulp te zoeken. ;)

Zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 30% gewijzigd door F_J_K op 17-12-2018 21:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.