Aangezien wij in onze volgende woning het een en ander uit het zicht willen hebben (bekabeling audio en tv, stopcontacten laag bij de grond) heb ik dit voorgelegd aan een aannemer/klusser hier in de buurt. Deze gaf specifiek voor het freeswerk aan dat er een risico is met asbest in stucwerk.
Ik weet niet hoe geinformeerd de man is en gefundeerd (flauw!) daarmee zijn waarschuwing, maar ik kan er via google nauwelijks referenties uit Nederland over vinden en ook mensen uit mijn omgeving die zelf iets met bouw doen (amateur noch prof) zegt het iets.
Volgens mij is tweakers een community waar behoorlijk wat mensen zijn die ook ooit een frees in een muur hebben gezet;
Is deze specifieke toepassing van asbest jullie ooit ter ore gekomen?
Ik weet niet hoe geinformeerd de man is en gefundeerd (flauw!) daarmee zijn waarschuwing, maar ik kan er via google nauwelijks referenties uit Nederland over vinden en ook mensen uit mijn omgeving die zelf iets met bouw doen (amateur noch prof) zegt het iets.
Volgens mij is tweakers een community waar behoorlijk wat mensen zijn die ook ooit een frees in een muur hebben gezet;
Is deze specifieke toepassing van asbest jullie ooit ter ore gekomen?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1155874 op 17-12-2018 20:06 ]