Toon posts:

IE5 crasht op Fok!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De IE5 van m'n vriendin crasht op de hoofdpagina van Fok! Ze kan wel in 't forum, maar zodra ze naar de hoofdpagina wil, of nieuws wil lezen waar de Fok!-index bijstaat crasht haar IE5.

Ik heb haar al IE5 laten de-installeren, dan werkt het wel goed in IE4, zet ze daarna 5.5 er weer vers overheen van Windows Update dan crasht het ding weer op Fok!

Wie weet er nog wat?

Verwijderd

en got werkt wel?... want beiden zijn zowat het zelfde qua layout en uitvoering enzo :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Euh... zou je dit dan niet melden in het feedbackforum van Fok! :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 16:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik heb er in het verleden ook last van gehad, maar dan alleen bij het forum van FOK! (en GoT heeft altijd prima gewerkt).

Verwijderd

Hiero nergens last van...

Fok doet het gewoon goed...
Idem als GOT!

• saviour
  • Niet online
Dit was idd een paar maanden geleden ook het geval met heel veel mensen. Ik weet alleen niet meer waardoor het kwam, misschien dat je even kunt zoeken op fokforum?

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zondag 22 juli 2001 14:44 schreef saviour het volgende:
Dit was idd een paar maanden geleden ook het geval met heel veel mensen. Ik weet alleen niet meer waardoor het kwam, misschien dat je even kunt zoeken op fokforum?
ik d8 iets met http compressie

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er ook van overtuigd dat het niet aan Fok! ligt maar aan de IE van m'n vriendin. htpp-compressie uitzetten gaat niet voor zover ik weet want dat kan alleen in fokforum, het probleem is in Fokzine (was ik misschien niet duidelijk genoeg over)

Het raarste is wel dat het goed werkt in 4, maar niet in 5

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

--> [forum=15] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Dat gebeurt volgens mij als je hem te lang&te hard laat laden,
probeer anders es "het aantal posting's per page" omlaag te gooien :)

Verwijderd

Met de start van topix had ik er ook last van. Zodra je fokforum laadde lag IE op z'n mondje.

Was in 1 keer over. Geen idee wat de oorzaak was.

Via de list active topics kon je wel op het forum komen.

Verwijderd

Topicstarter
Het verlagen van het aantal postings per pagina lijkt voorlopig de oplossing te zijn. Bedankt voor 't meedenken allemaal

Verwijderd

Topicstarter
Hm, te snel geroepen, hij deed 't even goed en nu crasht hij weer :(

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Oplossing
sim-pel

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Waar gaat dit over :?

Als Fok! niet werkt, waarom klaag je dan op Gathering of Tweakers?

Ik ga toch ook niet bij intel klagen als m'n amd smelt?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 19:51 schreef Diadem het volgende:
Als Fok! niet werkt, waarom klaag je dan op Gathering of Tweakers?
Je geeft het antwoord volgens mij zelf al, hij kan niet op Fok! komen dus hoe zou hij daar de vraag kunnen stellen?

Let wel: Als hij zelf wel op Fok! zou kunnen komen, dan zou ie het natuurlijk beter daar kunnen vragen..., maar als ie nu alleen bij z'n vriendin is..

Verwijderd

Topicstarter
Ik klaag niet, ik vraag goede raad bij het oplossen van een probleem met IE5. En echte techneuten zoek ik eerder bij GoT dan bij Fok! (maar ik kan het natuurlijk mis hebben :) vandaar dat het hier is gepost. En beiden hebben zoveel gemeen dat ik hier naar mijn idee op de juiste plek ben. Maar ik kan 't ook mishebben natuurlijk.

Mozilla is m.i. niet echt een oplossing, aangezien die het beta-stadium nog niet echt ontgroeid is als ik de site zo lees. Netscape veroorzaakt weer andere problemen.

Iemand nog een oplossing?
Pagina: 1