🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1
Deze al gezien: https://www.ifixit.com/An...after+battery+replacement
[ Voor 49% gewijzigd door HKLM_ op 17-12-2018 19:05 ]
Cloud ☁️
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1
Oude batterij terugplaatsen, dan kijken of het verholpen is en voor €29,- bij Apple laten vervangen.Headshot_NL schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:59:
Goedenavond,
Ik heb hier een iPhone 7 waarvan de touch id niet meer werkt na het vervangen van de batterij. Nadat ik de batterij heb vervangen volgens de stappen van ifixit krijg ik de volgende melding bij het starten van de telefoon: “Touch id kan niet worden geactiveerd”
Zowel de fingerprint als de “knop” functie werken nu niet meer.
Ik heb de telefoon opnieuw los gemaakt, stekkers opnieuw aangesloten en nagekeken op beschadingen, zonder resultaat.
Meerdere reboots gedaan maar niks helpt.
Mogelijk zit er toch een (inwendige) beschadiging in de connector of de flex kabel vanaf de home button (door het display heen) naar het moederbord.
Hebben jullie tips? Een nieuw display kan ik snel bestellen. Natuurlijk wil ik mijn huidige home button behouden voor de fingerprint functie.
(tarief tot 31dec 2018) https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nieuw scherm is dan de oplossing.
Neem aan dat je geen onnodige kabels hebt losgehaald, zoals de connector van de homebutton?
https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd
Net getest met de oude batterij maar helaas.
Daarna een nieuw origineel scherm geplaatst en het werkt weer
Kost een paar tientjes teveel maar nu wel een nieuw scherm en accu.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kabeltjes kosten niets en zijn nog wel te proberen. Defect aan je Logicboard dan zou je naar Apple moeten, kosten daarvoor zijn alleen wel aan de prijs, Apple vervang dan alleen het toestel voor een prijs die een 7 eigenlijk niet meer waard is.
Edit: Langsgaan en voor €29,95 je batterij laten vervangen wat ik hierboven ergens zag kan helaas niet meer. O.a. de homeknop wordt voor vervanging batterij getest.
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 19-12-2018 18:36 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik denk dat TS wel snapt hoe het werkt, 6 maanden na datoVerwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 19:53:
Het vervangen van de batterij zorgt ervoor dat de touch ID functie vervalt, helaas..
I reject your reality and substitute my own
Als je dan wat wilt melden betreffende de situatie meldt dan in ieder geval geen onzin.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 19:53:
Het vervangen van de batterij zorgt ervoor dat de touch ID functie vervalt, helaas..
De enige redenen waarom touchid niet meer zou werken zijn:
1. Kabels onder het scherm beschadigd, dit levert dan nog de meeste kans op een werkende situatie door het scherm te vervangen.
2. Flex kabel aan de touchbutton is stuk helaas wordt een nieuwe button die geen touchid meer doet want die is gelinkt aan het logicboard
3. Connector op het logicboard, helaas telefoon afschrijven want het logicboard vervangen is duur en dan nog werkt je oorspronkelijke touchid niet meer.
Door alleen je batterij te vervangen vervalt in GEEN enkel geval je touchid. Ik vervang al ruim 9 jaar iPhone onderdelen en dit is wel een toppunt van valse informatie
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Dat heb ik nog meegemaakt.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 19:53:
En heb al tal van batterijen vervangen van de iPhone 7
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.